pakko lähtee töihin
Pelin läpäisy:
348 / 425 (81.8%)
Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
2 / 214
Pelin läpäisy:
348 / 425 (81.8%)
Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
2 / 214
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko pontso sul se meri 6 (vasen ylä)?
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko pontso sul se meri 6 (vasen ylä)?
Ei oo, merestä puuttuu paaljon!
Sademetsän sainkii jo melkei heti kysyttyäni![]()
miul puuttuu auringosta 7+7 ja senkun keksin (en tiä mistä ) niin pääskii paaljon pitkälle!
Hesperiassa tuskailen
*lisää kaffia*
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko pontso sul se meri 6 (vasen ylä)?
Ei oo, merestä puuttuu paaljon!
Sademetsän sainkii jo melkei heti kysyttyäni![]()
miul puuttuu auringosta 7+7 ja senkun keksin (en tiä mistä ) niin pääskii paaljon pitkälle!
Hesperiassa tuskailen
*lisää kaffia*
mie iskin auringon wikiin ja etsimut nyt on oikeesti lähettävä
p.s 2 merestä lähtevää on meren eläviä.. toisen olen tottunu kyl kirjottamaan kaksoisvokaalilla (löyty vahingos ku tota zeusta täyttelin), onko sul muuten zeus 6
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:6+11 oli se lajiliitto
En tajuu miten tää ei aukee mulle.![]()
eikä mulle, mä oon googlannu ja wikittäny ja kiroillu :saint::kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:6+11 oli se lajiliitto
Tää on liian simppeli
Meidän maan pyöreän pelivälineen liitto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mulle sais vaihdossa heittää sen Jarosta lähtevän 10+8 kun en saa oivallusta, vaikka luulen tietäväni mistä puhutaan (liittyyhän tää siihen psaarelaiseen tehtaaseen ja sen raaka-aineeseen? :snotty: )
Alkuperäinen kirjoittaja d:auttakaa
samaan syyllistyin minä, vaikeimman kauttaAlkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:6+11 oli se lajiliitto
Tää on liian simppeli
Meidän maan pyöreän pelivälineen liitto![]()
No niin olikin, piti näköjään yrittää ajatella vaikeimman kautta taas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja d:auttakaa
Mä ainakin pääsi hesperian hyönteisen kautta
Alkuperäinen kirjoittaja f:kesästä ja talvesta ?
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Lomassa viel
talvi alas 10
ruoasta oikeelle kaikki (onkoha liia aikasta viel aatella ruokaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Lomassa viel
talvi alas 10
ruoasta oikeelle kaikki (onkoha liia aikasta viel aatella ruokaa)
Tää varmaan liittyy siihen ruokaan, mikä tulee siihen alle, en oo viel keksiny. Mut se ruoka löyty Sveitsin wikistä
Ja se 5 kirjaiminen on ihan peruselintarvike. Sit tosta Sveitsin jutusta saat alas 6 ja niistä yhdessä sit 11. Olikohan tarpeeks sekava sepustus?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja s:jotta pääsen sleepparit ruutuun tai sit joku muu reitti kyseiseen ruutuun
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Talvi alas 10 -> millaista ruokaa syödään talvella? (Ja tätä ei saa taas ajatella liian vaikeasti!)
Joku oli keksinyt merestä ylös 6; saisiko siihen tarkempaa vinkkiä..? Jotain merenelävälistoja löysin, mutta melkoinen kahlaaminen.... Mulla on merestä 3, jos joku sitä kaipaa. Se on myös merenelävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja s:jotta pääsen sleepparit ruutuun tai sit joku muu reitti kyseiseen ruutuun
No tää on jo mainittu aiemmin, kun kerroin mitä kautta pääsin sinne sliipparit- ruutuun.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Alkuperäinen kirjoittaja s:jotta pääsen sleepparit ruutuun tai sit joku muu reitti kyseiseen ruutuun
No tää on jo mainittu aiemmin, kun kerroin mitä kautta pääsin sinne sliipparit- ruutuun.
Mut kun puuttuu se perhonen 10