Relaatio 16 - uusi ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tilanne tää alarivin osalta:

puheenaiheet: oikealle lähtevät aloitussanat ja niihin parit jatkot löytyy, muuten tyhjää täynnä

ihminen: pari aloitussanaa on ja vasen alakulma suht ok. Ylhäällä oikealla muutamia hajasanoja yläpuolen elokuva-ruudusta

tavara: tässä eniten tavaraa :) sain äsken aukeamaan alapuoliskoa ruudusta. Kolme aloitussanaa puuttuu ja ylhäällä hajasanoja E-P -ruudun puolelta

aistit: mä olen näköjään tosi aistivammainen, koska tässä ruudussa on vain ihan yksittäisiä sanoja, mistä en tunnu pääsevän eteenpäin. Yksi niistä ainoista on tuo ylös lähtevä 13: aloitussana yksikössä ja perään se mitä aisteilla yleisesti ottaen tehdään eli "piip" ympäristöä. Olikohan riittävän epäselvä vinkki?? :)

Mulla tilanne tää alarivin osalta:

puheenaiheet: oikealle lähtevät aloitussanat ja niihin parit jatkot löytyy, muuten tyhjää täynnä

ihminen: pari aloitussanaa on ja vasen alakulma suht ok. Ylhäällä oikealla muutamia hajasanoja yläpuolen elokuva-ruudusta

tavara: tässä eniten tavaraa :) sain äsken aukeamaan alapuoliskoa ruudusta. Kolme aloitussanaa puuttuu ja ylhäällä hajasanoja E-P -ruudun puolelta

aistit: mä olen näköjään tosi aistivammainen, koska tässä ruudussa on vain ihan yksittäisiä sanoja, mistä en tunnu pääsevän eteenpäin. Yksi niistä ainoista on tuo ylös lähtevä 13: aloitussana yksikössä ja perään se mitä aisteilla yleisesti ottaen tehdään eli "piip" ympäristöä. Olikohan riittävän epäselvä vinkki?? :)
Hei tänks siitä aistit 13!. Olen pyöritellyt vaikka mitä havaintoja ja nyt vasta napsahti kohdalleen. Näin se yhteispeli jyllää :). Mitä saisi olla vastineeksi?

[QUOTE="lamppu";29465943]Hei tänks siitä aistit 13!. Olen pyöritellyt vaikka mitä havaintoja ja nyt vasta napsahti kohdalleen. Näin se yhteispeli jyllää :). Mitä saisi olla vastineeksi?[/QUOTE]

Ollos hyvä vaan. Mukavaa, että pystyin vuorostani auttelemaan :) Nyt laitan tältä illalta koneen kiinni ja palaan taas huomenissa. Tilanne nyt 462 sanaa ja edelleen se sama yksittäinen vihjesana.

Nyt minäkin vetäytyn. Tältä näyttää mulla. Kysykää huomenna.

10 2 3 4
5 ok 1 4
7 ok ok ok
12 3 5 7

Pelin läpäisy:
578 / 698 (82.8%)

Vihjeet: 1 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
133 / 3570

Ja nukkumaan, että jaksaa shoppailla huomisen päivän :)
9 2 5 11
5 1 5 15
7 5 7 9
? 11 7 ?

Pelin läpäisy:
361 / 698 (51.7%)

Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
193 / 3570

[QUOTE="lamppu";29467852]Uusi rellu ilmestynyt. Tämä saa nyt hetkeksi jäädä muhimaan...[/QUOTE]
No niin. Valmiiksi tuli 37, mutta ilman ketjua olisi kyllä puolitiehen jäänyt. Nyt voi taas keskittyä tähän.

Lääkeruutua kokeilen seuraavaksi. Onko kellään

-aloitussanasta vasemmalle lähtevää 12? Mulla on siihen vastasanakin, mutta en keksi mitä tulee väliin.
-aloitussanasta alaoikealle Sairaus-ruudun rajalle menevä 11?
- Sve... ja Para... välistä 9
- aktii...ylös 8
- oks... oikealle 11
- ente...alas 13
- särk.. alas 9
- beeta...alas 7
- kapto...alas 6

Lainaan itseäni ja vinkkaan muille, että tuo kapto...6 löytyi kun laitoin googleen hauksi tuo sanan + kauppanimi.

Lampulle kiitos vinkeistä, jotka auttoi noissa muissa eteenpäin.

Muita auki vielä:
- aktii...ylös 8
- ylian...12
- beeta.. alas 7. Tähän on vastasanakin, mutta ei aukea
- efed... ja astm...välinen 19

Lainaan itseäni ja vinkkaan muille, että tuo kapto...6 löytyi kun laitoin googleen hauksi tuo sanan + kauppanimi.

Lampulle kiitos vinkeistä, jotka auttoi noissa muissa eteenpäin.

Muita auki vielä:
- aktii...ylös 8 kotipolttoista
- ylian...12 tämä puuttuu
- beeta.. alas 7. kauppanimi S... Tähän on vastasanakin, mutta ei aukea
- efed... ja astm...välinen 19 tämäkin puuttuu
Muuten samat puutteet.

Muutaman sanan sain tämän sivun vinkeistä, kiitos niistä. Huomenna jatkan taas, enää yksi ruutu avaamatta.

9 2 5 7
5 1 5 15
7 5 8 11
? 11 7 8
Pelin läpäisy:
378 / 698 (54.1%)

Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
187 / 3576

Nyt on taas pakko luovuttaa, kun ajatukset vaan juoksee samaa rataa eikä uusia oivalluksia tule.
Vinkkiä kaipailen siis seuraaviin:

ELOKUVA
- wo...kn..11
- west...5 10

FILOSOFIA
- tiedosta alaspäin lähtevät 18 5 sekä molemmat 13 5. Siihen aisteihin menevään on vastasanakin olemassa, mutta ei silti tunnu auttavan.

Kiitos lampulle lääke- ja sairausvinkeistä. Miten ikinä sä olet esim. sen kotipolttoisen keksinyt? :)

Nyt on taas pakko luovuttaa, kun ajatukset vaan juoksee samaa rataa eikä uusia oivalluksia tule.
Vinkkiä kaipailen siis seuraaviin:

ELOKUVA
- wo...kn..11 yleissana, kun paljon ihmisiä tapetaan
- west...5 10 vanha mykkäelokuva, alkusana löytyy viereisestä leffasta

FILOSOFIA
- tiedosta alaspäin lähtevät 18 5 perustuu väitelauseisiin sekä molemmat 13 5 toinen perustuu järkeilyyn ja toinen vaistoon, loppu tuo tieto kaikissa. Siihen aisteihin menevään on vastasanakin olemassa, mutta ei silti tunnu auttavan.

Kiitos lampulle lääke- ja sairausvinkeistä. Miten ikinä sä olet esim. sen kotipolttoisen keksinyt? :) Ihan tuurilla osui silmään haun otsikoissa ja kun kokeilin, niin sehän se olikin. Aina kannattaa kaikkea hulluakin siis kokeilla:)
Tuossapa noita vinkkejä.

Tattista taas lampulle! Elokuvan sain vihdoin ok:ksi. Filosofiassa jäin vielä pyörittelemään tuota 18 5 ja int... välistä 9 5? Mun aivoja ei selvästikään ole tarkoitettu näin filosofisille pohdinnoille. Olettaisin, että tuo vitonen on edelleen se sama sana kuin noissa muissakin, mitä kyselin aiemmin?

Tattista taas lampulle! Elokuvan sain vihdoin ok:ksi. Filosofiassa jäin vielä pyörittelemään tuota 18 5 ja int... välistä 9 5? Mun aivoja ei selvästikään ole tarkoitettu näin filosofisille pohdinnoille. Olettaisin, että tuo vitonen on edelleen se sama sana kuin noissa muissakin, mitä kyselin aiemmin?
Se on semmoista hyvin henkilökohtaista, jota on varsinkin vanhoilla
ja kokeneilla työntekijöillä. Ymmärtääkö tuosta nyt mitään?

[QUOTE="lamppu";29485207]Se on semmoista hyvin henkilökohtaista, jota on varsinkin vanhoilla
ja kokeneilla työntekijöillä. Ymmärtääkö tuosta nyt mitään?[/QUOTE]

Ymmärtää!! Mä olen sun kanssa paljon enemmän samalla aaltopituudella kuin tän relaation tekijän kanssa :) Nyt myös filosofia OK!

Mitähän kehtaisin kysellä seuraavaksi...Saitko ikinä niihin tähtikuvioiden kahteen e:llä alkavaan keksittyä mitään jatkoja? Mahdollisuuksia kun molempiin tuntuu olevan ihan ziljoona niin ei yhtään tiedä mistä edes aloittaisi.

Ymmärtää!! Mä olen sun kanssa paljon enemmän samalla aaltopituudella kuin tän relaation tekijän kanssa :) Nyt myös filosofia OK!

Mitähän kehtaisin kysellä seuraavaksi...Saitko ikinä niihin tähtikuvioiden kahteen e:llä alkavaan keksittyä mitään jatkoja? Mahdollisuuksia kun molempiin tuntuu olevan ihan ziljoona niin ei yhtään tiedä mistä edes aloittaisi.
No en yhtäkään. Niissä täytyy olla jokin juju. Antaa vielä muhia. Puuttuu vielä lisäksi pääsanasta oikealle 11 ja siellä ylärajalle se biisistä tuleva 10.

Olen tänään paininut ihmisen kimpussa ja sieltä puuttuisi enää yksi sana ri... ja se.. välinen 17. Se olisi sitten jo kolmas ruutu, joka on jäänyt yhtä vaille...

Tavarassa en ole keksinyt pääsanasta oikealle 11 6 enkä yläviistoon oikealle 16.

Aisteissakin puuttuu pääsanasta vas. 9 2 12 ja paljon muutakin.

Musiikissa puuttuu pääsanasta vas. 14 (koko vasen ylänurkka ihan tyhjä)

Niin että on tässä vielä tahkomista.

[QUOTE="lamppu";29485418]No en yhtäkään. Niissä täytyy olla jokin juju. Antaa vielä muhia. Puuttuu vielä lisäksi pääsanasta oikealle 11 ja siellä ylärajalle se biisistä tuleva 10. samat puuttuu täälläkin

Olen tänään paininut ihmisen kimpussa ja sieltä puuttuisi enää yksi sana ri... ja se.. välinen 17. Se olisi sitten jo kolmas ruutu, joka on jäänyt yhtä vaille...

Tavarassa en ole keksinyt pääsanasta oikealle 11 6 enkä yläviistoon oikealle 16. nämä samat puuttuu multakin plus paljon muuta

Aisteissakin puuttuu pääsanasta vas. 9 2 12 ja paljon muutakin. samoin

Musiikissa puuttuu pääsanasta vas. 14 (koko vasen ylänurkka ihan tyhjä) loppuosa on tuo pääsana ja alkuun tulee entertainmenttia

Niin että on tässä vielä tahkomista.[/QUOTE]

Multa löytyy tuohon musiikin vasempaan ylänurkkaan sanoja, joten voin vinkkailla, jos jotain jää löytymättä. Pari aukkokohtaa sielläkin tosin on. Onko sulla pääsanasta alas lähtevää 4 7?

Yhteistyössä