Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tälle relaatiolle ei vielä näkynyt ketjua. Lienee helppo
Mulla ois puutteita yhdessä ruudussa:
Veneily
Purj 14
Purj 6+4
Purj 5+4
Muuten on valmista, joten voin auttaa jos on tarvetta.
minä en pääse edes alkuun ja sentään seuraan formuloitasiis en ole saanu yhtään sanaa. Tämä oli kiva. Ei tarvinut paljon wikittää. Ihan tuttuja nimiä laittelet. Minä en seuraa formuloita ollenkaan
![]()
Tälle relaatiolle ei vielä näkynyt ketjua. Lienee helppo
Mulla ois puutteita yhdessä ruudussa:
Veneily
Purj 14
Purj 6+4
Purj 5+4
Muuten on valmista, joten voin auttaa jos on tarvetta.
sain noista ton 5+4 (jota kautta aukes muutki sitte), ku mietin että mitä ne muut vihjesanat on, sit lisäsin sen pur.. ja sa.. kaveriks googleen
kerro jos ei aukee niin jelppaan lisää
Väännätkö vähän vielä rautalangastaEi auennut. Lähden kohta joogaan, saisin valmiiksi sitä ennen.
Sainkin valmiiksi!!!! Kiitos!!!Ja nyt joogaan- hyvillä mielin!
Hei !
Osaisiko joku neuvoa, missä on vika, kun eilisestä iltapäivästä lähtien minulla on
ollut sellainen ongelma, ettlä pelasin vasta relaatiota nro 159 ja kesken kaiken
heitti ulos enkä enää pääse. Ilmoitus on:
Not found
The requested URL/relaatiot/pelaa/ was not found on this server
Onko mitään tehtävissä vai onko vika jossakin muualla kuin minun vehkeessäni ?
Kysyy Katriina
Mulla oli eilen tuo ongelma. Nyt pelaa normaalisti. Facebookin relaatiossa oli tämä teksti:" Relaatiot siirtyy uudelle taustapalvelimelle. Pelissä saattaa tästä johtuen ilmetä katkoksia."
Kommenteista päätellen osalla vielä ongelmia.
Multa puuttuu vielä nämä:
Veneily
Pur - 14 -tähän aikaan vuodesta tehtävää, 6+4 ja 5+4 -tuon edellisen avulla pitäisi löytyä
Formula
F1 - 6+6+7- entinen nopeuslaskija
Help!
Nyt on pienestä kiinni...
purjehdus, vasemmalle pitkä sana eteen vuodenaika
Formula 1 ruudussa oikee reuna ylös 7 ja 6+5 ilmeisesti automerkki ja eräs espanjalainen kuljettaja
Noilla ehkäpä pääsis jo eteenpäin
Loppuratkaisua en keksi kun ilmeisimmät eli maailmanmestari ja maailmanmestaruus eivät kelpaa. Jos siihen sais vinkkiä, kiitos.
Onko tietoo, mihin kätköön tää liittyy?
Tätä relaatiota ei vissiin kukaan enää seuraa tai täydennä?
Vaikein tuntuu olevan Formula 1 oikealle ylos (10)
TILANNE päivitys, osan olen saanut selvitettyä.Uinti laatikosta puuttuu:
pääsanasta 5 + 9 molemmat
Mäkihyppy 5 + 9 sekä 4 ja vielä 6 + 7
Veneily laatikosta puuttuu:
Purjehdus 5 + 12 ja siitä ketjuuntuvat 5 sekä 5 sekä 5 + 5
jos näitä saisi kiitos
Tämä puuttuu minultakin. Tulin katsomaan Olisiko vinkkiä, mutta ei...En keksi, mikä se 8 siinä Formula1:n yläpuolella on. Siihen tulee niitä eri automerkkejä, mutta en keksi tähän sopivaa sanaa. Kertokaa joku...
Se kone, jolla ne autot kulkeeTämä puuttuu minultakin. Tulin katsomaan Olisiko vinkkiä, mutta ei...