V
vierailija
Vieras
Tämä varmaan auttaa siihen Oddworldsumaan, johon ei vielä tullut vihjeitä.ja jee, löysinkin se to.. elokuvan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä varmaan auttaa siihen Oddworldsumaan, johon ei vielä tullut vihjeitä.ja jee, löysinkin se to.. elokuvan
miten vois auttaa, kun puuttuu se kuusta tuleva 6?fi.wikiquote.org kenties auttaa?
Bändin keksiminen kesti mullakin, vaikka siinä on kaksi pääteltävissä olevaa sanaa.Mittayksiköstäkin puuttuu:
N.Y. 7 3
C.H. 8
si.. ju.. 4 5 ju.. jonka nimi alkaa kielivaihdetulla Si:llä. Auttaa ehkä vastasanamielessä ylempiinki, joihin en nyt keksi hyviä vihjeitä.
si.. ja yö.. välinen 3 4 6 tämänniminen yö.. oli ainakin eräässä leffassa, kaksi ensimmäistä sanaa helposti arvattavissa si..:n avulla
enkä sitä bändiä 3 5 5 5 ja kappalettakaan 5 4 ole löytänyt
Kokeilitko niillä muilla? https://fi.wikiquote.org/wiki/Esimerkkimiten vois auttaa, kun puuttuu se kuusta tuleva 6?
Kokeilin, mutta ei onnistunut ja alan kohta olla kypsä koko tähän relluun, Ei vaan ole mun juttu ja taidan kohta luovuttaa...Kokeilitko niillä muilla? https://fi.wikiquote.org/wiki/Esimerkki
Suuret kiitokset noista. Avasi mukavasti solmut.Pari apua. Onpa vaikea tämä rellu.
Nimi, löytyy kuusta.Saisiko vinkkiä siihen Palindromin kuu 6
sori, mutta ei tuo vinkki nyt avautunut ollenkaan ja mä hyvästelen tämän rellun nyt tähän, kun vinkitkin on niin ympäripyöreitä, että aivan toivotonta keksiä...Nimi, löytyy kuusta.
Ja sitten vähän rautalankaa pelianalfabeetikolle ei olisi pahitteeksi. Eli mistä kannattaisi etsiä sitä Markin hienosti vihjaamaa Oddworldruutun Aben pa:ta?
sitä vastausta voi etsiä esim. seuraavan linkin takaa (en muista mistä sen itse löysin...)
http://oddworldlibrary.net/toe/Abe ja sieltä story/early life
M2
Lähti purkautuman ankaralla luovalla yhteisguuglatuksella yllättävästä suunnasta.#32-viestissä mainittu palindromisolmu ei ole vieläkään lähtenyt purkautumaan mistään suunnaasta.
Tähän ei tullut vielä vastausta, niin vastaan itse joskin hieman työläästi. Omasta päästä joku voi ehkä keksiä Ot 9, mutta varma keino on selata Wikipedian Ny-kategorialistoja. Ei tietenkään suomen, eikä englanninkielisen, (huteja löytyy, muttei oikeaa - kokemusta on) vaan ranskankielisen Wikipedian catégorielistoja....sopivasta suunnasta yksikin vinkki per alue voi auttaa pitkälle?
Palindromi
Ot 4+10
Ot 9
Ny 9+5
T.W. 5+9
Kiitoksia! Ei vielä ole välähtänyt, vaikka tuskassa ranskankielisen wikin kategorioita olen selannut.Tähän ei tullut vielä vastausta, niin vastaan itse joskin hieman työläästi. Omasta päästä joku voi ehkä keksiä Ot 9, mutta varma keino on selata Wikipedian Ny-kategorialistoja. Ei tietenkään suomen, eikä englanninkielisen, (huteja löytyy, muttei oikeaa - kokemusta on) vaan ranskankielisen Wikipedian catégorielistoja.
Se vihjehän oli Ny 9+5-kohtaan, vaikka sotkin samaan virkkeeseen sen Ot9:n, jonne toki sitten solmun auettua päästään.Kiitoksia! Ei vielä ole välähtänyt, vaikka tuskassa ranskankielisen wikin kategorioita olen selannut.
Toinen jumitus on Oddworldin oikeassa reunassa, kun en keksi siitä kalasta lähteviä vasemmalle 5 13 ja ylös 9
Kiitoksia kovasti! Kalajutut löytyivät lopulta, mutta ny... 9+5 ei vaan osunut kohdalle, vaikka KAIKKI nimet kävin ranskankielisestä wikistä läpi. Missä menin ohi? Nuo neljä sanaa tuosta ruudusta enää puuttuisi ja sitten olisi valmista... autatko vielä?Se vihjehän oli Ny 9+5-kohtaan, vaikka sotkin samaan virkkeeseen sen Ot9:n, jonne toki sitten solmun auettua päästään.
Ne kalajutut oli haastavia, kirjallisia tuotoksia molemmat. Se solmu aukes mulle hyödyntämällä laatijan tänne laittamia ki-vihjeitä "väärinpäin".
Se ny.. löytyy amerikkalaisesta piirretystä sarjastaKiitoksia kovasti! Kalajutut löytyivät lopulta, mutta ny... 9+5 ei vaan osunut kohdalle, vaikka KAIKKI nimet kävin ranskankielisestä wikistä läpi. Missä menin ohi? Nuo neljä sanaa tuosta ruudusta enää puuttuisi ja sitten olisi valmista... autatko vielä?
Vastaukseni tarrttui johonkin ylläpitohaviin, kun turvakysymys oli vaihtunut tai jotain, muua löytyy siis fiktiivisten jououkosta fr.Wikistä.Se ny.. löytyy amerikkalaisesta piirretystä sarjasta
M2
Kiitos M2! Löytyi. Jatkoon en vain keksinyt Ot.. 4+10Se ny.. löytyy amerikkalaisesta piirretystä sarjasta
M2
Löytyi sittenkin viimeinen sana eli valmiiksi tuli! Kiitokset myös tekijälle kinkkisestä rellusta! Pohdittavaa oliMunkin vastaukset katoilee jonnekin tai sitten tämä tulee kolmannen kerran: Kiitos M2 ratkaisevasta vinkistä Palindromi-ruutuun. Edelleen puuttuu se Ot.. 4+10