Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt juutuin sitten sen paskabändin 5+6 jatkoon. Onko jollakin jo Ryhmyssä ylälaidan keskellä juotavasta 8 ja siitä 10 mikä yhdistyy syötävään tai sitä keltaista vihjesanaa?

4 2 ok
4 ok 4
9 8 8

Pelin läpäisy:
324 / 438 (73.9%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 394

Olen itse ratkonut ton verran, eli voin varmasti auttaa joissakin kohdissa.

Nyt juutuin sitten sen paskabändin 5+6 jatkoon. Onko jollakin jo Ryhmyssä ylälaidan keskellä juotavasta 8 ja siitä 10 mikä yhdistyy syötävään tai sitä keltaista vihjesanaa?

4 2 ok
4 ok 4
9 8 8

Pelin läpäisy:
324 / 438 (73.9%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 394

Olen itse ratkonut ton verran, eli voin varmasti auttaa joissakin kohdissa.

Ryhmyssä mulla on vaan se syötävä muttei mitään juotavaa. Varmaan koska en keksinyt sitä toista viinaa :) (heti selkis viinakin!)

Sulta siis puuttuu se 5+6 yhtye? Alakautta selviää mistä ne on kotoisin ja sit se onkin helppoa.

Mä olen jumissa niin joka paikassa etten osaa mitään kysyäkään.

Lisäys: se vihjesana lukee wikin ekassa lauseessa.

Viimeksi muokattu:
Äh, minä myös jumissa joka ruudussa :/ Vielä kun aiheetkin ovat ihan vieraita tai sellaisia, mitkä eivät kiinnosta yhtään niin taitaa jäädä kyllä kesken tämä rellu...

Tässä seuraavat TOTAALIJUMIT, joihin haluaisin hyvän ja rautalangasta väännetyn vihjeen! :)

Paska
Ewa... 6

Götterdämmerung
die walk... 8

Das Boot
Tuli...7

Nøgne Ø
Tho... 8
skan... 4

Soittakaa Paranoid!
luoteeseen lähtevät 11 ja 6

[QUOTE="Tipi";26158175]Äh, minä myös jumissa joka ruudussa :/ Vielä kun aiheetkin ovat ihan vieraita tai sellaisia, mitkä eivät kiinnosta yhtään niin taitaa jäädä kyllä kesken tämä rellu...

Tässä seuraavat TOTAALIJUMIT, joihin haluaisin hyvän ja rautalangasta väännetyn vihjeen! :)

Paska
Ewa... 6 - kansallisuus

Götterdämmerung
die walk... 8 - sama suunnilleen suomeksi

Das Boot
Tuli...7 ei oo

Nøgne Ø
Tho... 8 (missä on tho?)
skan... 4 - kansalliseepoksen tapainen

Soittakaa Paranoid!
luoteeseen lähtevät 11 ja 6 - ei oo, just vasta sain ruudun auki[/QUOTE]

-

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vierailija";26158370]löysinkin sen homon mutta se rovio :D[/QUOTE]

Kerro mulle se homo! Rovio on intialainen seremonia, jossa leski poltetaan yhdessä puolisonsa kanssa. Jatkoja siitä en kyllä löydä.

[QUOTE="Tipi";26158355]Se tulee sinne keskelle yläreunaa. Siihen pääsee joko yläruudusta parin sanan kautta tai sitten pitemmän kaavan mukaan keskeltä :) Voin avittaa lisää, mulla on tuon ruudun yläosa hyvin.[/QUOTE]

Se olikin ainoa sana mikä mulla sieltä puuttui. Olipa simppeliä!

[QUOTE="Tipi";26158409]Seremonian jatkot olivat mulle kaikista helpoin kohta tässä rellussa :D Eli missä lapsille tutussa sarjassa nähdään tämä seremonia...[/QUOTE]

Lapsille tommosta?! Kiitos. :D

Vieläkö sulta puuttuu se tho 8? Se on se niiden asuinpaikka.