Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla puuttuu esimerkiksi alkuruudussa se filiat yhdistävä 5. Samoin vas...pa... ja kat... ki... yhdistävä 6. Ja se toinen pyhä 8, ei se virtapäätteinen. Ja E M.. alapuolella oleva 6.

[QUOTE="Pelaaja";26159272]Minulla puuttuu esimerkiksi alkuruudussa se filiat yhdistävä 5. Samoin vas...pa... ja kat... ki... yhdistävä 6. Ja se toinen pyhä 8, ei se virtapäätteinen. Ja E M.. alapuolella oleva 6.[/QUOTE]

Kuten niin usein käy, kun kysyy keksii sen - eli se filiat yhdistävä 5 keksin saman tien. Muut ovat pimennossa.

Aletaan kyselemään urakalla, kun ei enää etene ollenkaan.

Das Bootissa puuttuu vielä "grammatiikasta" vasempaan 12 ja "antipapasta" alas 7
Nögne Össä Venäjä 5+9, D H 3+8, alhaalla merestä 9 ja sen alla oleva 12.

[QUOTE="Pelaaja";26159272]Minulla puuttuu esimerkiksi alkuruudussa se filiat yhdistävä 5. Samoin vas...pa... ja kat... ki... yhdistävä 6. Ja se toinen pyhä 8, ei se virtapäätteinen. Ja E M.. alapuolella oleva 6.[/QUOTE]

Vihjeitä lueteltuna järjestyksessä. Riita, esim. helatorstai ja filmi.

Pyhä 8 on semmoinen joka ei osu viikonlopulle. EM:n alapuolinen oli muistaakseni elokuva. Muut puuttuu.

Kiitos newman ja Bambitar, myös aiempien relaatioiden vihjeistänne. Nyt kun vielä keksisi mikä ihme yhdistää Ukr... ja per... 10 niin ruutu alkaisi valmistua. Taidatte olla minua edellä, mutta vastalahjaa koetan antaa jos mahdollista.

Aletaan kyselemään urakalla, kun ei enää etene ollenkaan.

Das Bootissa puuttuu vielä "grammatiikasta" vasempaan 12 ja "antipapasta" alas 7
Nögne Össä Venäjä 5+9, D H 3+8, alhaalla merestä 9 ja sen alla oleva 12.

Nognessä venäjä löytyy sillä no.... sanalla, joka on siinä vieressä.
Meri 9, millaista se on? se 5-kirjaiminen siihen alkuun ja sitten meri vähän toisin.
Tuo 12 on maailman yksinkertaisin, jos sulla on se 5-kirjaiminen ja vastasana.

Mä voisin haluta sen las.... 10 tuolla Ryhmyssä ;)

[QUOTE="Pelaaja";26159398]Kiitos newman ja Bambitar, myös aiempien relaatioiden vihjeistänne. Nyt kun vielä keksisi mikä ihme yhdistää Ukr... ja per... 10 niin ruutu alkaisi valmistua. Taidatte olla minua edellä, mutta vastalahjaa koetan antaa jos mahdollista.[/QUOTE]

Se on per-alkuinen kaupunki.

[QUOTE="Pelaaja";26159469]Kunpa olisikin? Vaan ei ainakaan minulle :)[/QUOTE]

Jos sulla on se kansallisuus, wikistä löytyy listoja joka aiheeseen, myös erimaalaisista bändeistä. Vinkin antaminen on aika mahdotonta. Suoraankaan ei uskalla sanoa, siitä tulee vaan sanomista.

Nognessä venäjä löytyy sillä no.... sanalla, joka on siinä vieressä.
Meri 9, millaista se on? se 5-kirjaiminen siihen alkuun ja sitten meri vähän toisin.
Tuo 12 on maailman yksinkertaisin, jos sulla on se 5-kirjaiminen ja vastasana.

Mä voisin haluta sen las.... 10 tuolla Ryhmyssä ;)

Ei nyt kyllä leikkaa mikään noista. Jos vaikka sitä 5+9 avaisit enemmän, jos se sitten liittyy tohon mereen? Pliis. Eikä sitä Ryhmyn kymppiä ole mullakaan.

Pyh.. ja taivas välinen 4..7 ei vaan löydy vaikka itkis. Eikä riita-vihjekään avaudu. Auttaisko joku ystävällinen sielu, niin olis edes yksi ruutu valmis, please!