Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vinkkejä kaipailen, että tää etenis

Pyhä homobonus:
pääsanasta kaakkon 7
P.F. ja Maai.... välinen 12
Vas ja Kat..kir.. välinen 6, en ymmärtänyt edellistä vihjettä

Ryhmy:
ruu.. 6,9,6,9
Lask..10
Viina 7

WTF?:
kaikki uupu mistä näitä alan hakea?

Näihin jos aluks vihejttä saisin

huomenta :)
nyt on ketju kahlattu läpi ja monet vihjeet jäi piiloon vielä... nyt on aikaa keskittyä asiaan joten jos vaan pystyn auttamaan, teen sen mielelläni :)

sijoitus on 17 ja yks ruutu vielä kokonaan kiinni joten tuskin musta apua on kauheesti :D

[QUOTE="Tipi";26160467]As... on tämä ;) löytyy melkein oikeassa muodossa wikistä, lisää siihen vähän.[/QUOTE]

Wikissä on hänestä 12 sanaa, enkä kyllä mitenkään keksi mitä ihmettä mihinkään noista sanoista voisi lisätä. Tyyppi on har...., mutta siinä sanassa on jo 13 kirjainta, joten en keksi mikä kirjain siihen lisättäisiin ja mihin kohtaan.

[QUOTE="Pelaaja";26161360]Wikissä on hänestä 12 sanaa, enkä kyllä mitenkään keksi mitä ihmettä mihinkään noista sanoista voisi lisätä. Tyyppi on har...., mutta siinä sanassa on jo 13 kirjainta, joten en keksi mikä kirjain siihen lisättäisiin ja mihin kohtaan.[/QUOTE]

no ku se on siel dilbertin työpaikalla ja har.. niin mikä se on :D

mistä merestä te täällä oikein puhutte? siis Nøgne Ø ruudussa? :O

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26161419:
no ku se on siel dilbertin työpaikalla ja har.. niin mikä se on :D

Kiitos, heti ratkesi tuolla vihjeellä - olin jumissa siinä, että mikä hän on, ja siihen ei voinut mitään lisätä. Tuolla vihjeellä tajusin ettei kyse ollutkaan siitä mikä hän on vaan mikä on se mitä hän tekee.

Vastalahjaa annan, jos kykenen, mutta kun olet melkein aina ollut minua paljon parempi näitä ratkomaan, niin mahdanko kyetä...

[QUOTE="Sohvi";26160930]Vinkkejä kaipailen, että tää etenis

Pyhä homobonus:
Vas ja Kat..kir.. välinen 6, en ymmärtänyt edellistä vihjettä

Näihin jos aluks vihejttä saisin[/QUOTE]

teologinen ja poliittinen kiista, joka johti kristikunnan hajaannukseen ja katolisen ja ortodoksisen kirkon syntyyn

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26161475:
no pystyt pelaaja varmaan auttaan mua sen alotusruudun kaakkoon keskeltää 7 kanssa :) luin vihjeen et paikkakunta, mut mistä mää sen löydän :D

Sen Pyhän Homobonuksen enkkuwikistä löytyy kaupunki, jonka suojeluspyhimys hän on.

[QUOTE="Pelaaja";26161446]Kiitos, heti ratkesi tuolla vihjeellä - olin jumissa siinä, että mikä hän on, ja siihen ei voinut mitään lisätä. Tuolla vihjeellä tajusin ettei kyse ollutkaan siitä mikä hän on vaan mikä on se mitä hän tekee.

Vastalahjaa annan, jos kykenen, mutta kun olet melkein aina ollut minua paljon parempi näitä ratkomaan, niin mahdanko kyetä...[/QUOTE]

:( ei aukee tää, auttakaa nyt tyhmää vielä lisää :(

[QUOTE="sanni";26161557]siis mikä ihme yhdistää noita filioita siellä aloitusruudussa?[/QUOTE]

Jos noita harrastaa, niin millä sanalla useimmat meistä kuvaavat sellaista tyyppiä.

[QUOTE="sanni";26161557]siis mikä ihme yhdistää noita filioita siellä aloitusruudussa?[/QUOTE]

että semmoset jutut on vähän per.. Tuo sana yksikössä.
Melkein valmis tää alotusruutu, mut puuttuu homo 10, siitä jatkuva taiv&ilm välinen 8 ja phil.fog ja sat yhdistävä 5. Hjälp?

että semmoset jutut on vähän per.. Tuo sana yksikössä.
Melkein valmis tää alotusruutu, mut puuttuu homo 10, siitä jatkuva taiv&ilm välinen 8 ja phil.fog ja sat yhdistävä 5. Hjälp?

taiv.. ja ilm... yhdistävä asia on tuolla ylhäällä jota ilman mekään ei voitais täällä olla. sen homon keksit siitä
ja se 5 on se kenet se pelasti

[QUOTE="Pelaaja";26161549]Minähän se tässä tyhmä olin, kun niin kauan tuota tahkosin. Eli tyyppi on työpaikalla, ota siitä se alku, ja kun hän on har... niin hän suorittaa siellä tiettyä asiaa. Loppuosa sanasta on siis se asia mitä hän suorittaa.[/QUOTE]

Rautalangan kanssa? :D