V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viimeinen uupuu:
Supi sivulla alhaalla:
Pe- ja Ve- 8
Se irroitettava plakaatti siinä keskellä.Suosikki ruutu. Pääsanasta luoteeseen 12. En tajua vinkkiä. Saisiko lisävinkkiä?
5 4 lainausmerkeissä: suosikin lääkäripalstaKolme viimeistä uupuu. Täydellinen jumi. Suosikki-ruudun pääsanasta oikealla lainausmerkeissä 5-4 ja sen alla 4 & 5 kirjaiminen sana. Ja vielä pääsänasta vasemmalla 12 kirjaiminen sana. Sitten olisikin rellu valmis. Iso kiitos, jos joku viitsii auttaa
musa-genre (kuuntele aknepop-levyä)suosikkiruudussa oikea alareuna ep no - 13- pu vielä hukassa
KIITOS! Enpä olisi näitä saanut ratkaistuksi ilman apuasi. Nyt rellu valmis.5 4 lainausmerkeissä: suosikin lääkäripalsta
4 & 5: palstan nimi muistaakseni
12: lehden keskiaukeamalla oli..
Musiikkilaji, vastasanasta apua.suosikkiruudussa oikea alareuna ep no - 13- pu vielä hukassa
Muutamaa vielä uupuisi:
Nalle: pääsanan ja Ru välissä (5) (10) Gösta Knutsson sekä rajasana MVN-JH-ME (5) puuttuu myös
Kiitos jo etukäteen!
Suuri kiitos. Nyt valmisMuutamaa vielä uupuisi:
Nalle: pääsanan ja Ru välissä (5) (10) Gösta Knutsson sekä rajasana MVN-JH-ME (5) puuttuu myös MVN:n lemmikki
Kiitos jo etukäteen!
Saman tyylilajin edustajia oli esim. sex pistols p...-m......Mulla puuttuu SUPIsta enää
vas ylänurkka Suopi alas 2 ja 4
Sekä SUOSIKKIsta se sama E.N. väliviivallinen genrejuttu, montaa muotoa olen tähän yrittänyt mutta mikään ei passaa...
Muilta osin rellu valmis
Mulla puuttuu SUPIsta enää
vas ylänurkka Suopi alas 2 ja 4 lyhenteitä molemmat, englanniksi.
Sekä SUOSIKKIsta se sama E.N. väliviivallinen genrejuttu, montaa muotoa olen tähän yrittänyt mutta mikään ei passaa...
Muilta osin rellu valmis
2 sanaa jäi puuttumaan, auttaisitkos ?
NALLE
- na kar ja rut välinen 5
HAITTAELÄIN
- pääsanasta ylö1 10, joka yhdistyy kaikkiin elukoihin
Kiitos, sitten olisi valmis!
2 sanaa jäi puuttumaan, auttaisitkos ?
NALLE
- na kar ja rut välinen 5
HAITTAELÄIN
- pääsanasta ylö1 10, joka yhdistyy kaikkiin elukoihin tämä löytyi, ei kotim vaan v....l...
Kiitos, sitten olisi valmis!
kiitosmulta puuttuu nämä myös.
ja puuttuu MVN alas molemmat 7+5 kohdat , MOLEMMAT HAHMOJA,
LÖYTYY WIKISTÄ
ylh oik KA 10 oisko näihin sopivaa vinkkiä , JOS YLOS, niin AKU ANKASSA, jos alas niin YHDISTÄ SANAT
Minulta puuttuu vain se 'ruttana' 5 kirjainta.
![]()
kiitos
multa puuttuu myös ruttana ja Supi ruudusta puuttuu oik alh HaSuHaKa 11
Mitä yleisnimitystä voidaan käytää Su (ja supikin), kun ne muokataan käyttöön + perään ha toiselta nimeltään.Ru 5 löytyi, tytön nimi alkaa L....
multa puuttuu enään Supi ruudusta puuttuu oik alh HaSuHaKa 11