Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi sori, se toinen muoto löytyy IM:n filmografiasta, pitäisi olla viiva. Lisään kun ehdinSiis aivan loistava rellu jälleen Lampulta
Kaksi sanaa puuttuu, niitä en yrityksistä huolimatta saa osumaan kohdalleen, apua jos joltain heltiäis
kummitus:
la-ko-ty ma 5 5 italialainen näyttelijä
mörkö:
CL-ra 8 1 8 6 tähän en saa mitenkään menemään ilmeisintä![]()
Hei, hienopa oli taas relaatio - kiitokset täältäkin. Oli aika vaikea minulle, vaan ilman apuja pääsin kuitenkin maaliin.Oi sori, se toinen muoto löytyy IM:n filmografiasta, pitäisi olla viiva. Lisään kun ehdin
-lamppu-
Olet aivan oikeassa, joten otin pois hämäävän viivan. Olisin toki voinut myös vaihtaa leffan nimeä ja ottaa pois toisen viivan, mutta tein nyt noin. Molemmat ovat tyyppiä kuitenkin esittäneet ja molemmista ainakin pitäisi mennä siihen viivaTuosta hirviö-ruudun elokuvasta vielä, CL oli mukana vuoden 1966 elokuvassa ja IMc vuoden 1996 vastaavassa. Nimissä voi olla pieni ero.
M2
Rick Riordan, Terence Fisher ja esihistoriallinen nisäkäs.Apua! Ihana rellu Lampulta, varmaan yksi parhaista. Melkein 90 % valmiina, mutten pääse Hirviö-ruuden aloitussanasta mihinkään päin vinkeistä huolimtta
Eli siis
Hirviö 14, 13 ja alempi 10
Alempi 10 on jääkaudella elänyt koiraeläin.Minä taas en millään keksi sitä
Hirviö oikealle alas 10
Kiitos, heti löytyiAlempi 10 on jääkaudella elänyt koiraeläin.
Ei ol minullakaan noita, mutta samassa ruudussa onKiitos, heti löytyi
Aave-ruudussa en mistään löydä
Yks rats 6+5 ja 5+4
vaikka ne varmaan ovat nimiä mutta en mistään löydä. Jos vinkkiä että mikä yks rats on kyseessä.
Tuossa vinkkejä.Kiitos, heti löytyi
Aave-ruudussa en mistään löydä
Yks rats 6+5 suomalainen yhtye ja 5+4 sarjakuvahahmo
vaikka ne varmaan ovat nimiä mutta en mistään löydä. Jos vinkkiä että mikä yks rats on kyseessä.
Jos 5 9 niin tuo suomalainen ääninäyttelijä.Ei ol minullakaan noita, mutta samassa ruudussa on
The Mask 6+9 jota ei myös mistään löydy.
Joo, se oli, ja kiitos.Jos 5 9 niin tuo suomalainen ääninäyttelijä.
Kiitos! Hyvä huomio. KorjattuSiinä Kummitus-ruudun P S roolin nimessä on muuten yksi kirjain liian vähän.
Ole hyvä. Siinä samassa kohdassa se Tar - Zel van 5+7 en kyllä keksi mistään.Kiitos! Hyvä huomio. Korjattu![]()
Suomalainen ääninäyttelijä, näytteli myös elokuvassa Tar...Ole hyvä. Siinä samassa kohdassa se Tar - Zel van 5+7 en kyllä keksi mistään.
Kiitos, noita on melkein mahdoton minun näköjään löytää ilman tätä vinkkiä.Suomalainen ääninäyttelijä, näytteli myös elokuvassa Tar...
Viimeinen on kaksi- tai nelipyöräinen kuljetusväline.Kiitos, noita on melkein mahdoton minun näköjään löytää ilman tätä vinkkiä.
Jos pariin jumiin vinkki:
Peikko
Sade 11 liittyy säähän yleensä (sade-wikissä katso myös) ja 6+7 eteläafrikkalaisen kirjailijan romaani (myös sade-wikin otsikko)
Mörkö
Hirm 7+5 näyttelijä tuossa minisarjassa
Hirviö
Murt - Ava 8 väline, jolla se avataan keinotekoisesti
Hevo 7 oikealle sen ohjaamiseen käytettävä varuste ja 13, vastasanat ei auta
Viimeinen on sen sarjakuvan venäläinen kollikissa.Minulla on Haamussa pari tyhjää osoita
Pääsana 16 tekee sen toisen nimissä, myös romaani
upseer 7+2+7 edellisen kirjailija teos
silm 10 toisen peittona
pää 8 anatomiaa
Mörkö
tim 4+10 muusikko
aarr 8+10 lastenkirja
kummitus
pääsana oikelle 12+8 irlantilaisen näytelmäkirjailijan klassikkoteos
tar ank... 8
Kulkuneuvo, jonka rakennusaineena tuo.Aave
Ti 9
Kiitos, nyt se on valmis. Ja kyllä hävettää kysyä noin itsestäänselviä juttuja. On se kumma että tarvitsee vinkkejä pitkään jumeihin, vaikka asiat ovat aivan selviä ja helposti löydettävissä. Minussa on varmaan jotain vialla.Viimeinen on kaksi- tai nelipyöräinen kuljetusväline.