V
vierailija
Vieras
Moi, onko muilla jumeja tämän relaation 372 kanssa, on aika nihkee. Luku sivulla alhaalla Pxx sanasta 10 kirj ja ko sanasta 14 väliviivallinen ? ja LU19 sivu jumi LU-k sanasta lähtevä ē oleva sana 8 + 13 ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moi, onko muilla jumeja tämän relaation 372 kanssa, on aika nihkee. Luku sivulla alhaalla Pxx sanasta 10 kirj ja ko sanasta 14 väliviivallinen ? ja LU19 sivu jumi LU-k sanasta lähtevä ē oleva sana 8 + 13 ?
Mer - kartasta voisi olla apua, ja Ker - sekin suattaa löytyy kartalta...Moro relluntekijät! Olisko antaa vinkkiä LU19 ruudun Ker 4 ja 10, Mer 5 ja 9?
Aika amaMer - kartasta voisi olla apua, ja Ker - sekin suattaa löytyy kartalta...
Entä LU19-ruudussa vasemmallaLuku pxx sanasta 10? Liittyy käsityöihin, loppuu pxx-sanan monikkoon.
Nyt on täysin tyssänyt, miten jatkuu LU-ruudun sa 13 14 tai alhaalta päin AK 14???
Entä LU19-ruudussa vasemmalla
ke... 6, 5 Loppuun tuo ke ja eteen kunta ja ho.. 6
vinkkiä LU19 ruudun Ker 4 ja 10
keskelllä ku - 5,5
Muuten on paljolti samoja puutteita kuin muillakin.LU19 he 6+6 sekä sen alla 10. Molemmat liittyvät vesistöihin, alkavat ke-sanalla. Yhäkään tuo me 9 ei aukea sekään, vaikka vinkin jo ylhäältä luin.
Muuten on paljolti samoja puutteita kuin muillakin.
Tätä kai ei oo vielä kukaan kysellyt: L-U -ruudussa lounaassa Ta.. ja mu.. välissä 10
puutteita LU19-ruutuun
hot alas 6
mer oikealle 9 ja ylös 5
jär vasemmalle 9
kaikki alaosassa.
Itse olen täysin jumissa. Lähinä kiinnostaa LU19-ruudun alavasemmalla me.. 5 ja 9, sekä saman ruudun alaoikealla jä... 9Apuja tarvittaisiin täälläkin,
voisiko saada lisä vinkkiä LU ruutuun sa 13+14 ja siitä lähtevä 14 ? Sulla varmaan on alhaalta tuleva vastasana tohon 14:een? Kun ihminen asuu jossain, hän on .......ainen. Tuosta saa sitten ton 13+14:n
Ei ymmärrä aiempaa vinkkiä
me...5 ja 9 ovat lu:sia paikkakuntia. Jä...9 puuttuu multakin.Itse olen täysin jumissa. Lähinä kiinnostaa LU19-ruudun alavasemmalla me.. 5 ja 9, sekä saman ruudun alaoikealla jä... 9
Ja juu, karttaa olen tutkinut, mutta ei auta, kun ei tiedä edes mistä suunnasta pitäisi etsiä.
Kun tuo paikkakunta (9 kirjainta) löytyy, niin siitä eteenpäin sen paikkakunnan nähtävyys ja jatkoon mitä sen kaltaisia muita nähtävyyksiä lu:n alueelta löytyy. Yksi sellainen on lähellä tuota Jä...9.me...5 ja 9 ovat lu:sia paikkakuntia. Jä...9 puuttuu multakin.
Ja toi 13 + 14 - entä jos ei ole 14:n vastasanaa? Olen nimittäin jämähtänyt alalaidan E ja K - 8+5 ruutuun.