V
vierailija
Vieras
Ihan mukava rellu ollut tämäkin, mutta puuttuu yksi sana. Voisko joku auttaa?
Lintu pääsanasta ylävasen 8+3
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei oo tota ja puuttuu myös li-la ja ki välinen 9Ihan mukava rellu ollut tämäkin, mutta puuttuu yksi sana. Voisko joku auttaa?
eikun 7ei oo tota ja puuttuu myös li-la ja ki välinen 9
siis eikun oikeesti 6 (mun sormet ei oikeen toimi)eikun 7![]()
Vapaa-ajan asuntosiis eikun oikeesti 6 (mun sormet ei oikeen toimi)
kiitos paljon! oonko vähän tyhmäVapaa-ajan asunto
kun niitä ei siinä oleIhan mukava rellu ollut tämäkin, mutta puuttuu yksi sana. Voisko joku auttaa?
En saanut tätä omin voimin loppuun, kolme sanaa puuttuu.
Lintu
luu... 11 rajalla ,esim polkypyrä
mun... 17 ruokaa ja jatko 8 ruokaa
Viimeinen on suolainen leivonnainen ja 17 täytetty se, alkaa mun..En saanut tätä omin voimin loppuun, kolme sanaa puuttuu.
Lintu
luu... 11 rajalla yleissana (luu..on ehkä kuvitteellinen sellainen peli)
mun... 17 ja jatko 8
Ka...9 on paikka Jyväskylässä, toinen kuvaa tekemistä ja kolmas on kuvitteellinen paikka jossa tapahtuu kummia.Saisinko vinkkiä näihin
Lintu: keskellä ka ylös 9 ja li no välillä 10 ja siitä ylös 13
Kiitos
Kiitos,Ka...9 on paikka Jyväskylässä, toinen kuvaa tekemistä ja kolmas on kuvitteellinen paikka jossa tapahtuu kummia.
Kappale ja sen esittäjä.Kiitos,
vielä puuttuu viereisestä ruudusta alhaalla na ja na väliltä 9 ja 6
?
Moni aukesi kun alkoi vain heittelemään joitain sanoja näihin, nyt puuttuu enää muutama sana. Jos täällä joku vielä käy niin voisi auttaa.Vissiin ollut helppo monelle, mutta itse en ole keksinyt juuri mitään. Ihan mahdoton tehdä. Jos apua saisi niin voisi onnistua.
Roald Dahl
Mati vasemmalle molemmat 8
Tyt 9
Nai 5 ja 9 ja 5+6
Tuh - Paj 10
Lintu
Elä 5
Kir 3+11+6 ja 6+11
Lin...pii 12+11
Moni aukesi kun alkoi vain heittelemään joitain sanoja näihin, nyt puuttuu enää muutama sana. Jos täällä joku vielä käy niin voisi auttaa.
Roald Dahl
Tuh - tuh - paj 10
Nai - nar väliset 9 ja 6
Eipä selviä se erään puun oksa, en ymmärrä miten se liittyy tuh.. ja paj,,,laita tuo 6 monikkoon niin se o biisi, laulaja oulusta
10 on erään puun oksa
M2
liittyy tuohon paj:aan. Katso paj....... wikistä ja laita "lehvän" tilalle oksaEipä selviä se erään puun oksa, en ymmärrä miten se liittyy tuh.. ja paj,,,