N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos! Nyt tärppäsOikea sivu, kokeile ctrl+f
kaupunki ja torniEn mä siltikään tuota löydä???
Kiitos taas vihjeestä.Keksin Jummppalaulun ve.. 10 niitä on neljä eri ryhmää ja tässä ryhmän tilalla sanan synonyymiVielä jäi auki se ti..ko.. 4
Voitko vinkata paremmin,mä en saanut koitetty tyyp ja joukk muttei mene?Keksin Jummppalaulun ve.. 10 niitä on neljä eri ryhmää ja tässä ryhmän tilalla sanan synonyymiVielä jäi auki se ti..ko.. 4
no joo ratkeshan se.. eli se tyyp, mut monikossaVoitko vinkata paremmin,mä en saanut koitetty tyyp ja joukk muttei mene?
Jep. Katso ve..ryhmä-wikistä, sana löytyy ekariviltä ja siis monikossaEn pysy lainkaan näissä perässä enääen ymmärrä ees vinkkejä
vissiin pikkasen liikaa tehnyt tätä, siis ymmärsinkö oikein et puhutaan näistä ab,a, b ja o-jutuista ja "ryhmä" ois joku ryhmän synonyymi.. ?
![]()
juuh, tää löyty kyllä sit kun kokeilin tietty joukot sun muut ensinJep. Katso ve..ryhmä-wikistä, sana löytyy ekariviltä ja siis monikossa![]()
Minusta on erikoista et 4 kirjaiminen sana, eikä ketään oo ees vahingossa osunut? tuohon on varmaan heitetty muutama arvaus kumminkin jo..Samaa mieltä että ilman osaavia sekä taitavia guruja en oisi päässyt ihan näin pitkälle!![]()
Saa nähdä saadaanko tänään vielä yhteistyöllä tämä viimeinen 4 kirjaiminenkin..
Sama homma. Noita kirjainlyhenteitä oon jo kokeillu tarpeekseni, niitähän on loputtomasti, ja jos se onkin joku helppo yleissana niin eipä juolahda mieleen.Joo, en löydä tuota viimeistä ti..ko..4. Ken sen keksii on varsinainen guruOlkoon tämä mun puolesta tässä. En jaksa enää hakea. Voisko laatija tässä kohtaa jo tulla apuun ja muutama kirjoitusvirhe ois hyvä korjata
![]()
vinkkejä vähäsen.Kiitos vinkanneille. Sil aukesi viimein.
Vähän yli puolet sanoista vielä puuttuu ja yksi ruutu harmaana:
LYHYTIKÄINEN
alaosan rajasana sn 5 - sn5 logon kuvassa,yleisnimi
KRISTINUSKO
usk 12 ja siitä 11 jee, usk 12 lähi-idän usk..., ja siitä eräs vaino
pääsanasta 9 + 6 oikealle - löytyy pääsana wikistä sinisellä tekstillä