?
???
Vieras
Kyllä se löytyy wikistä. Katso sieltä A.K.:n puoleltaTuo MB ohelma ei löydy, koko wikissä ei ole yhtään ohjelmaa joka olisi 5+12
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä se löytyy wikistä. Katso sieltä A.K.:n puoleltaTuo MB ohelma ei löydy, koko wikissä ei ole yhtään ohjelmaa joka olisi 5+12
attilio
ukon....9+9 --- kuka on kirjoittanut
rit 9+6+9
mar..7+6+12 --- kyse on siihen uskonnolliseen mar liittyvästä jutusta, löytyy wikistä kyllä helposti ihan omana artikkelinaan
META
kaja.. 7+11 --- urheiluseura
hiih.. ja mäki.. välinen 6 (joku helppo varmaan mut nyt ei säteile) --- käytetään molemmissa lajeissa
Multa jäi puuttumaan
ATTILIO:
rit 9+6+9
KAUKASIANKOIRA:
pol 8*****tosi tv sarja
polko 6****** on siinä sarjassa olevan koiran nimi
Muut ruudun suunnilleen valmiit muutamia sanoja lukuunottamatta, mutta
VAAJAKOSKI
tehd...6+8 --- tää liittyy tohon tehd 14
tehd..14 --- tää liittyy telkkariin
tehd..10 --- tääkin liittyy telkkariin, saat vastasanalla
rit...17+6 --- tuliskohan itsenäisyyspäivästä mieleen
coct..9+8 --- vastasanoilla aukeaa, mut kuplivaa
pand..7 --- tuote
Se mainitaan wikissäMistä voi löytää tuossa ATTILIO ARIOSTI ruudussa sen A O 6+2+9 kun ei millään haulla siihen saa mitään?
No ei takuulla mainita! Saat kertoa kyllä lauseen missä se siellä on.Se mainitaan wikissä
Rit.. wikissä kohdassa rit..kunnat punaisellaNo ei takuulla mainita! Saat kertoa kyllä lauseen missä se siellä on.
Kiitti. Olin kokeillut tuotakin jo aiemmin, mutta ei toiminut.Rit.. wikissä kohdassa rit..kunnat punaisella![]()
SIis ei ollut A O wikissä. Okei sitten, tuotapa en osannut ajatella kun nimenomaan A O vinkkiä kysyin. Tai onhan tuo sielläkin näköjään, mutta ei ihan tuossa muodossa.Rit.. wikissä kohdassa rit..kunnat punaisella![]()
Oisko tuossa?Aika pitkälle pääsin itse, mutta nyt on ongelmia. OLisko apua näihin?
Virtain vanhainkodin palo
Kaj - Oul 9 vesialue ja myös 13 yhdistä ne sanat yhdistyy Tul
Kot 12 turvajuttu josta 8 se turva, josta maksatkin yhdistyy Onne
Lap 6+6 urheiluseura
Ke-Po 9 rajasana kunta, musiikkijuhlistaan kuuluisa
Aurinkobaletti
Karv 9 yleissana, ruutuja siinä ja puhekuplia
Suo 9 (rajasana edellisestä) tuli tuossa edellä
Sai ja Syd 17 ...tauti
Attilio Ariosti
Gal - J C 6+10 muinainen valtio
Salaatti
Pääsanasta vasemmalle 15 yhdistyy Caes sisältää sen lehtiä
pääsanasta alas 8 yhdistyy Pip yleisssana, yläluokka mihin kuuluu
Kaukasiankoira
Pol..op... - Ky.. so.. - Geo 11 maa
Vaajakosken naulatehdas
Samp 10+2+14 suomalainen tv-sarja, alkuun samp..
Rit - As- Mann 7 armeijan perustyyppi
Lak 6 yleissana makeisesta
Mariko
A K 9+5 palkinto josta 13 yleissana em.kisasta yhdistyy Eur
Ehkä auttaa?mä en löydä näitä voisko joku vinkata?
aurinkobaletti-ruudun int-tans 5-kirjaiminen laulajan etunimi (seuraavan laulun)
syd 11 biisi, alkuun ruskea herkku
sekä salaatti-ruudun sub 7 6-kirjaiminen sub... wikin luettelo tuotteista, tokaan sanaan pisteet välissä ja siitä sitten se seuraava pitkä 18 7 11-kirjaiminen? On "urban transit holding company" Oon ettiny jo vaikka mistä mutta en vain saa![]()
auttoi kiitos sain valmiiksi vihdoinkinEhkä auttaa?
Kiitos oikein paljon, relaatio on ratkaistu.Oisko tuossa?
Viimeinen sana puuttuu! Salaatti -ruutu ja Sub.. vasemmalle 7 + 6, sitä en keksi millään. Olen kokeillut kulkumisen ja syömisen kautta, en löydä mitään. Vihjeestä, aika selkeä saisi olla, olisin kiitollinen.
Viimeinen on tv-kanava jolla esitetty.Puuttuu muutama:
miekkailija
he sal..7 yhtye jolle tehnyt kai sanoituksia
miek.. 10 elää meressä
SALAATTI
majo molemmat pitkät ovat maj.. lajeja, kumpikin loppuu mah ja alkuun tulee kasvin nimi, toiseen vihreä pitkä ja toiseen aika tulinen
VIRRAT
lento-o 10+9+10 paikka jossa kaksi konetta kiitoradalla törmäsi toisiinsa
lentok 3