Relaatio 898 Värit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko muilla laatijoilla sama? Tulee tämmöinen ilmoitus kun koittaa uuden julkaista:

× Duplicate entry 'relaatiot899' for key 'PRIMARY'

-Jiikoo
Tuo samainen ilmoitus tuli mulle kolme päivää sitten eikä julkaisu siis onnistunut (kirjoitin jopa kaikki sanat uudestaan, mutta sama juttu). Googlasin tuota nyt ja ilmeisesti virheilmoitus liittyy palvelimeen. Kapsin sivuilta taas huomasin, että siellä on tehty palvelinmuutoksia ja pyydetty käyttäjiä poistamaan omat viritelmänsä vanhasta palvelimesta alkuvuoden aikana. Joka tapauksessa Kimmoon olen ottanut yhteyttä ja sain automaattisen vastauksen, jossa luvattiin palata asiaan. Sitä odottelen.

Onpa ollut mukava ratkottava! Jumituksia silti harmitukseen saakka:
2.1 vas ylh 12 (lähtee miehen nimestä ja "takista")
2.1 oik alakanttiin: (lähtee BHsta) 8-8 ja siitä vielä 7 (menee ai...)
2.2 pääsanasta luoteeseen: 3-8-9-5 ja siitä alas 5-4 (vastasanat pe ja lu on, mutta ei vaan...)
4.2 oik yläosasto: väliviivallisesta ja kahdesta muusta lähtevä 9 (muut on, mutta tähän ei sovi mikään)
Jos joku voisi pukata apuja, niin lähetän jo universumiin kiitokset valmiiksi :)

Onpa ollut mukava ratkottava! Jumituksia silti harmitukseen saakka:
2.1 vas ylh 12 (lähtee miehen nimestä ja "takista") // Mikko Koivusalo
2.1 oik alakanttiin: (lähtee BHsta) 8-8 ja siitä vielä 7 (menee ai...) // BH wiki. novellikokoelmat
2.2 pääsanasta luoteeseen: 3-8-9-5 ja siitä alas 5-4 (vastasanat pe ja lu on, mutta ei vaan...) // 1988 perustettu yhtye, 5-4 niiden kappale
4.2 oik yläosasto: väliviivallisesta ja kahdesta muusta lähtevä 9 (muut on, mutta tähän ei sovi mikään) // hop täh eli pie kappale, jossa mukana väliviivallinen eli hop..
Jos joku voisi pukata apuja, niin lähetän jo universumiin kiitokset valmiiksi
-Jiikoo

4.2 oik yläosasto: väliviivallisesta ja kahdesta muusta lähtevä 9 (muut on, mutta tähän ei sovi mikään) // hop täh eli pie kappale, jossa mukana väliviivallinen eli hop..
en löydä kuin kappaleen nimeltä vanhuus, se on tuolla Hoptäh-levyllä. Mitään muuta en löydä jonka Pie ja Joe olisivat tehneet yhdessä. Eli jotain menee nyt ohi...

Saisinko apua myös seuraaviin:
2-2: pääsanasta 6-9

2-4: pääsanasta alas 6-9

3-2: pääsanasta oikealle yläviistoon 6

Kiitos.

en löydä kuin kappaleen nimeltä vanhuus, se on tuolla Hoptäh-levyllä. Mitään muuta en löydä jonka Pie ja Joe olisivat tehneet yhdessä. Eli jotain menee nyt ohi... // näkyy olevan toisella levyllä. siltä artistilta. mukana väliviivallinen nimellä hop.. pahoittelut otin siitä välistä viivan pois

Saisinko apua myös seuraaviin: // saisi
2-2: pääsanasta 6-9 // pääsanan niminen romaani, kirjasampo

2-4: pääsanasta alas 6-9 // wikipedia Turkoosi (väri)

3-2: pääsanasta oikealle yläviistoon 6 // semmonen lättähäntä eläin.

Kiitos. // ole hyvä
-Jiikoo

Tuo samainen ilmoitus tuli mulle kolme päivää sitten eikä julkaisu siis onnistunut (kirjoitin jopa kaikki sanat uudestaan, mutta sama juttu). Googlasin tuota nyt ja ilmeisesti virheilmoitus liittyy palvelimeen. Kapsin sivuilta taas huomasin, että siellä on tehty palvelinmuutoksia ja pyydetty käyttäjiä poistamaan omat viritelmänsä vanhasta palvelimesta alkuvuoden aikana. Joka tapauksessa Kimmoon olen ottanut yhteyttä ja sain automaattisen vastauksen, jossa luvattiin palata asiaan. Sitä odottelen.
Minulle tuli myös eilen sama ilmoitus kun yritin julkaista pientä rellua :(

Viimeksi muokattu:
1.1 yläoikealla Sil - 6,12,6
1.2 yläoikealla He 10 (väliviivallinen)
1.3. vasemmalla Va Ru - 5,9 - Pu Ru sekä pääsanasta alas 7
2.2 pääsanasta oik 7,5 sekä sitä vähän ylöspäin MeTuSa 5,8 (ja/tai sen jatko 13)

Kiitos vinkeistä. Vielä hiukan puuttuu:
3.2 Pääsanan lähellä Ar 5,7
ja sen yläpuolella väliviivallinen, joka löytynee sitten myös
3.3 Alhaalla J.L. 5,4
ja sen vieressä 4,4,6
4.2. ylävas 11,1,7,7 . 7+7 löytyvät kyllä, mutta 11 ei.
4.3 vas alakulma Je 16
Ylhäällä Vi 2,6,3,6
Ylärajasanasta Tu 2,6,8

Kiitos etukäteen!

Kiitos vinkeistä. Vielä hiukan puuttuu:
3.2 Pääsanan lähellä Ar 5,7 novelli (alkuun ar genetiivissä)
ja sen yläpuolella väliviivallinen, joka löytynee sitten myös suomalainen kirjailija
3.3 Alhaalla J.L. 5,4 on myös korttipeli
ja sen vieressä 4,4,6 erään sarjamurhaajan viesti
4.3 vas alakulma Je 16 piirretty juttu
Ylhäällä Vi 2,6,3,6 rap-kappale
Ylärajasanasta Tu 2,6,8 albumi ja rap-kappale

Kiitos etukäteen!

jiikoolle tiedoksi seuraavaa:
Olen jumissa SARJAMURHAAJIEN kanssa ja esittänyt "muutaman" aputoivomuksen. Jaksaisitko käydä ne läpi?
Jos jaksat olen kiitollinen.

Vieläköhän tähän voisi saada apuja?
Hiukan on kesken vielä:
1.2 Suoraan pääsanasta 5 10 ja sen vasemmalla puolella Par 11 Sekä pääsanasta oikealle 9 8
1.3 Vasemmalla hö nu sy 7. Puuttuu myös Da Ka 5 4 9 ja 11 sekä Nun 6 6
2.3 Alhaalla pap 11 ja vuo 19
2.4 oikea yläkulma me ja vuo yhdistävä 9. Mielestäni olen kaiken mahdollisen tähän jo koittanut :D

Vieläköhän tähän voisi saada apuja?
Hiukan on kesken vielä:
1.2 Suoraan pääsanasta 5 10 ja sen vasemmalla puolella Par 11 Sekä pääsanasta oikealle 9 8 // 510, kirjasampo, valk. on myös runokokoelma. 11 aukeaa ehkä sillä 9 8, rotusyrjintään liittyvä.
1.3 Vasemmalla hö nu sy 7. Puuttuu myös Da Ka 5 4 9 ja 11 sekä Nun 6 6 // 7 alalaidassa, mihin aiheeseen elokuva liittyy. Da Ka unicef jakaa herran nimellä. Elokuva, auennee ton awardin myötä
2.3 Alhaalla pap 11 ja vuo 19 // tapetti ja wikisankirja kalenteri avaa tän parhaiten..
2.4 oikea yläkulma me ja vuo yhdistävä 9. Mielestäni olen kaiken mahdollisen tähän jo koittanut // valtameri, jossa ko. kala uiskentelee, voisi olla myös muodossa xxxxx xxxxxxxxx
-Jiikoo

Kiitos! Kaikki muut selvisi paitsi tuo1.2 suoraan pääsanasta alas 5 10. En millään löydä edes kirjasamposta. Kaikkia valkoisen taivutusmuotojakin käytin. // tässä suora linkki :D
-Jiikoo

Hei! 801 / 859 (93.2%) ja tuntuu että oon osunut ihan seinään :D

1.3 pääsanasta alas 7
1.4 (vasen alakulma) 10 kirjainta liittyy sanoihin L . . . . ja A . . . (tuntuu että oon kyl hakannut ihan kaiken mitä ikinä tohon voi hakataa :D)
3.2 Alhaalla keskellä, K . . . . . . -> 8
3.3 Alhaalla vasemmalla B . . . . J . . . -> 5 8

Kiitos etukäteen

Hei! 801 / 859 (93.2%) ja tuntuu että oon osunut ihan seinään

1.3 pääsanasta alas 7 // eräs punainen jalokivi
1.4 (vasen alakulma) 10 kirjainta liittyy sanoihin L . . . . ja A . . . (tuntuu että oon kyl hakannut ihan kaiken mitä ikinä tohon voi hakataa ) // oikea alakulma? Kulkuneuvo
3.2 Alhaalla keskellä, K . . . . . . -> 8 // tuomioistuimen tai viranomaisen laillisesti langettaman kuolemantuomion täytäntöönpano
3.3 Alhaalla vasemmalla B . . . . J . . . -> 5 8 // B J on myös kappale, jonka sanoittaja tämä juankoskelainen 5 8

Kiitos etukäteen // ole hyvä
-Jiikoo

Hei!

alkaa tää valinta relaation aloittamisesta vuosien jälkeen taas kaduttaan :D Nyt ihan jumissa

3.2 (oikea yläkulma) on rykelmä sanoja (saattaa olla että yhdenkin näistä keksiminen saattais auttaa keksiin noi kaikki :D
r . . . . . . 12 9 ja 5 5
m . . . . . . 13 9 (väliviiva)
t . . . . 12 7

2.2
J . . . . P . . . .. . . ja S . . . . .. -> 6 5 10

3.1

A . . . .-> 6 10 6 9 (pilkku sanassa)

Hei!

alkaa tää valinta relaation aloittamisesta vuosien jälkeen taas kaduttaan Nyt ihan jumissa

3.2 (oikea yläkulma) on rykelmä sanoja (saattaa olla että yhdenkin näistä keksiminen saattais auttaa keksiin noi kaikki
r . . . . . . 12 9 ja 5 5
m . . . . . . 13 9 (väliviiva)
t . . . . 12 7
Näihin itselläni riitti viestissä #4 annetut vinkit, kun heti tuli mieleen, missä kaikkien tuntemassa animaatiosarjassa on 12+9 kirjainta. R on sivuhahmo, ei sisälly sarjan nimeen. Kahdesta muusta sarjasta en ollut kuullutkaan. 13+9 alkaa M, 12+7:ssä on T taivutettuna yhdyssanan osana. Jos ei muuten onnistu, niin itse toisinaan etsin avainsanoja Wikipedian ääninäyttelijärooliluetteloista CTRL-F tai F3 avulla :)

2.2
J . . . . P . . . .. . . ja S . . . . .. -> 6 5 10
Tämäkin muistaakseni löytyy sieltä mainitsemiltani "Luettelo suomalaisten näyttelijöiden äänirooleista" listoilta.

3.1
A . . . .-> 6 10 6 9 (pilkku sanassa)
Tämä löytyy samasta luettelosta kuin ne muut K:sta lähtevät sanat. (Viiva K:hon ei välttämättä näy, mutta on se siellä)

Itselläni muuten valmis, mutta puuttuvat:

2.1. Kastanja:
Va - 4+5 - Yö

2.2. Värit:
Ma - 4+6 - 4+6 - ElVä

Kiitos etukäteen!