Relaatio 991

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAG1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MAG1

Aktiivinen jäsen
03.12.2021
961
26
28
Kiitos taas laatijalle pikkurellusta. Näitä on mukava välillä ratkoa isojen lomassa.
Kysynkin nyt heti alkuun apua:
Pääsana oikea 8
alareuna toinen 15

Viimeksi muokattu:
Kiitokset Vesku-relluista :)
Lamppu, minulla lakkasi editori toimimasta, eli näyttää vain kesken laadinnan olevan ruudun, mutta ei mitään niitä toimintamahdollisuuksia siinä oikealla (eli ei voi lisätä sanoja jne...) Osaatko jelpata, sinulla oli muistaakseni sama ongelma taannoin?

Saisiko jeesiä seuraaviin

Pääsanan oikealla puolella Hääku ja Hä yhdistävä 7+6
Hu 12
Ju Le 6+6 (Joku hänen kappale, mut en löydä vaikka olen selannut wikipediasta luetteloita hänen kappaleistaan)

Lamppu, jos satut lukemaan näitä vielä. Yritin julkaista rellun, mutta näyttää vain virheilmoitusta: "Dublicate "entry" relaatiot100 for the key PRIMARY" Onko neuvoja? Huokaus.
Joo, Jiikoo valitti samaa virheilmoitusta eli 1000 taitaa nyt vaan olla ylivoimainen luku..... voisiko laittaa Kimmolle viestiä onko mitään tehtävissä?

• Tykkää
Reactions: Steppis
Juu, laitoin facen mesen kautta Kimmolle ilmon - luulen kyllä että turha odotella vastausta, edellisetkin ongelmaviestit ovat vastaamatta. Ei auttane kuin odotella....
Jep, viimeksi minäkin turhaan odottelin vastausta ja sitten vaan yhtäkkiä ilmoittamatta julkaisu onnistuikin. Ehkä tässäkin käy samalla tavalla. Ei kai tosiaan auta kuin odotella.

• Tykkää
Reactions: Steppis