RELAATIOT 10 on täällä

Mä täällä perässä jähin :D Apuja tarvitsisin siihen hesa 9 kirj. ja tuo la ja slummin väliin tuleva 12 kirj. Aukkoja löytyy vielä paljon mut nuo on eniten tuottanut päänvaivaa :D Tuo kissa 8+6+3 tulee helpommin kun laitat googleen sen alla olevan rimpsun.

Kaksi sanaa puuttuu, saisko näiltä joltakulta vihjettä, kun ei millään aukea nuo. Elikäs:
patologia - 11 + 8 - anatomia
Platon - 14 - hyve
Voipi vinkata vaikka sivuja, mistä nuo sanat löytyisivät.

Stiina
Kissa 8+6+3 löytyy Unien maa haulla enkku wikistä.
BB 15 on henkilö, joka puolustaa eläinten oikeuksia.

Manta ja smii
Helsinki löytyy viittauksella hikipediasta.
la ja slummin väliin tulee yleisnimitys alueelle, joista slummeja löytyy.

Hiukan apuja?:

Patologia - 11+8 - anatomia löytyy wikistä "anatomia" -sivulta. Anatomian osa-alue, tutkii poikkeavia rakenteita.

Platon - 14 - hyve löytyy "kristilliset hyveet" -sivulta.

Nyt minulta puuttuu enää yksi. Tuntuu tyhmältä, mutta Brigitte Bardot 15 ei aukea...eläinaktivistissa on yksi kirjain liian vähän, enkä keksi sopivan mittaista synonyymia vaikka kahlaan wikiä ja kuinka mietin! Mikä hitsi se on?

Kiitos stiina vinkeistä! Ja itse siis möhläsin, se ei olekaan henkilö, vaan aate... Sori! Siis eläintes... Itsekin sitä sanaa sovittelin monessa eri muodossa ennen kuin oikea löytyi, joten siksi varmaan vinkkasinkin väärin. Toivottavasti nyt löytyy!

Mä en saa tuota BB eli eläintenaktivisti? Ei se hyväksy tuota.
Sit tarvisin muihinki apuja jos vain joku vois auttaa?
Egypti ruutu hierog -> 5 kirj.
Uskonto 14 kirj, menee siihen evoluutio teoriaan. Olen tuotakin yrittänyt vaikka miten, mut en saa. ei käy alkuräjähdys ei vedenpaisumus :(
Ja sit puuttuu vielä yksi sienistä eli se 10 kirj. Ei löydy ruokasieni listalta ja muistakaan. Tai mulla on tullut sokeus :D

Elikäs sitä omaa mokaani tuossa jo ylempänä korjasinkin, ei siis ole henkilö kuitenkaan.
Hieroglyfeihin löytyy toinen kansa, joka on myös rakennellut pyramideja ja kirjoittanut hieroglyfeillä.
Uskonto 14 on raamatun teoria maailman syntymisestä.
Sienen mainitsikin jo omassa viestissäsi. ;)

Voi josses et sitä ajattelee aina niin vaikeasti, en huomannut edes tuota koittaa. Tuo bb jäi vielä auki vaikka tiedän mitä siinä haetaan. Ja tuota teoriaa en saa sitten päähäni millään opilla. Ois vissii pitänyt olla ahkerampi ussan tunneilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hiukan apuja?:
Kiitos stiina vinkeistä! Ja itse siis möhläsin, se ei olekaan henkilö, vaan aate... Sori! Siis eläintes... Itsekin sitä sanaa sovittelin monessa eri muodossa ennen kuin oikea löytyi, joten siksi varmaan vinkkasinkin väärin. Toivottavasti nyt löytyy!

Kiitos paljon, jo löytyi! Kerrankin sain relaatiot tehtyä ihan loppuun saakka. Tykkäsin tästä kovasti hifi-ruutua lukuunottamatta, heti kun näin tuon aloitussanan "kissa", enteili se hyvää! :)

juu sain nyt tuon kertomuksen. Ajattelin senkin aivan liian vaikeesti ja haeskelin jotain hienompaa sanaa :D
Vieläkö sais tuon peevelin aktivistin sopimaan ni olis valmis koko relaatio. Väännäkkö viel rautalankaa siihen? :D

Mulla meni maku relaatioihin sen jälkeen, kun niitä ilmestyi kolme aivan peräsin ja myös siihen faktaan, ettei niitä voi tallentaa. Nykyisillä tietoteknisillä mahdollisuuksilla sen ei luulisi olevan kovinkaan iso asia. En ollut myöskään täällä käynyt pitkään aikaan ja nyt kun tulin ja lukaisin tämän ketjun pari viimeistä sanaa niin johan alkoi ketuttamaan. Ihme touhuksi mennyt, kun vaan tiettyjä ihmisiä autetaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:
Mulla meni maku relaatioihin sen jälkeen, kun niitä ilmestyi kolme aivan peräsin ja myös siihen faktaan, ettei niitä voi tallentaa. Nykyisillä tietoteknisillä mahdollisuuksilla sen ei luulisi olevan kovinkaan iso asia. En ollut myöskään täällä käynyt pitkään aikaan ja nyt kun tulin ja lukaisin tämän ketjun pari viimeistä sanaa niin johan alkoi ketuttamaan. Ihme touhuksi mennyt, kun vaan tiettyjä ihmisiä autetaan. :/

Kyllä mulla ainakin pysyy tallessa relaatiot, paitsi jos kuopus jälleen menee nykäsemään piuhat irti. Mä totesin, että paras tahti on ratkoa omaan tahtiin eikä yrittää pysyä "pääjoukon" kyydissä. Ja kaikkia kyllä on autettu useinmiten. Ainoastaan kysymyksiin, mitä on monesti kysytty tai on vastaus helposti wikillä löydettävissä, en minä ainakaan jaksa vastata.

Tässä 10 en osaa vielä ketään auttaa, koska 9 on kesken enkä ole aloittanut tätä. Toivon, että selviän ketjun vihjeillä sitten tulevaisuudessa tai että joku sattuu olemaan linjoilla, joka osais auttaa.

Ehkä hieman liian nopeasti kyllä on tullut relaatioita. Ainakin nämä 8, 9 ja 10.

Toivottavasti löydät taas ilon ratkoa relaatioita. Onhan tämä varsin hyvä harrastus. :)

Tallentamisella tarkoitin sitä, että olisi mahdollista tehdä monelta eri koneelta esim. kotona ja töissä. Ehkäpä mä vielä löydän innon tehdä kasin, ysin ja kympin valmiiksi. Kaikki kun on keskeneräisiä, tosin jokaisessa on ihan hyvä alku :)

Tallentamisella tarkoitin sitä, että olisi mahdollista tehdä monelta eri koneelta esim. kotona ja töissä. Ehkäpä mä vielä löydän innon tehdä kasin, ysin ja kympin valmiiksi. Kaikki kun on keskeneräisiä, tosin jokaisessa on ihan hyvä alku :)

Tämäkin onnistuu kun kopioi evästeen koneesta toiseen

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Paitsi, että mä en työkoneellani pääse ihan kaikkea säätämään. Eikä sen kuuluisi nykyaikana mennä noin vaan mun mielestä kuuluisi olla tallennusmahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Paitsi, että mä en työkoneellani pääse ihan kaikkea säätämään. Eikä sen kuuluisi nykyaikana mennä noin vaan mun mielestä kuuluisi olla tallennusmahdollisuus.

Ja mun mielestä nykyaikana pelin kuuluis kertoa tulevat lottonumerotkin

Yhteistyössä