Relaatiot 109

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Megadeth (3,3)
kan..s.. 6 (tästä jumittuu nyt kaksi ruutua. Yritän päästä tätä kautta Floraan, joka ei liiku nyt yhtikäs mihinkään. :D) --- jointti toisella nimellä, jostain esim. irti huumeista ry:n sivuilta löytyy sanasto

Nähtävyydet (2,2)
sil.. (alhaalla vasemmalla) 5 8 --- eräs elokuvahahmo jolla on sellainen, eli ilman vastasanaa melko mahdoton

Nuijasota (3,7)
toh..o.. 5 5 -on kuulemman vastustaja, mutta en löydä oikeaa. Mistä tätä kannattaisi etsiä? --- itse sain tämän vastasanalla (sen wikissä suoraan mainittu)
loi.. 10 --- mitä heilutellaan samalla kun tehdään loi:ja, tätä kautta saat tohon ylempäänkin vastasanan

Kiitoksia taas etukäteen! :)

Poikabädi 9,4
pitäs päästä vasemapaan ruutuun eli ilmeisesti jostain näistä
amer id..8 - mikä se itsessään on
veikko 14 - kappale
miel 6+4 - mie:n filosofiaa

Luin koko wikin, eu löydy. pitääkö taas kääntää jotain enkusta suomeski ?

rocky horror10,4
valtak...8+10 jotta pääsee uuten ruutuun --- hävinnyt sellainen
FG 3 --- mulle ei ihan selvinnyt pikagooglauksella miten tää liittyy FG:hen, sain vastasanalla sen. Mut on esim. kreikkalaisen mytologian hahmo
FG 4+7 --- katso vuoden 1980 leffa

kaupunkitarina 9,2
aikamat...5+5 --- tunnetussa 80-luvun leffassa ollut
jousi 6 --- kaupunki
jack 4+7 --- kirjailija
jack 13 --- varmaan tosta kaupungista saat, mutta tappaja

Pääsee, mutta sekin liittyy tuohon 6+4 eli ei taida auttaa. Melkein vaatii sen naapuriruudusta tulevan sanan, ja sittenkään ei sitä mistään löytänyt vaan meni ihan vaan sanoja kokeilemalla.

Tuo olisi niin kuin ei-elossa olevan kehon masiina.

Kiitos.
sit pitää yrittää toista kautta
KAUPUNKITARINA
dna 6+7+3+6

Charlien enkelit
drac..7+7

AKI kaurismäki
fra...5+6
kadonnut 6 ja 4

Voisin kysyä samasta perinneruokaruudusta tämmöisiä:

Fa.. (ylhäällä) 4 6 7

Sn.. ja Ac.. yhdistävä väliviivallinen 17. Tää on vissiin taas jotain Marvelia, mutta en ole saanut soviteltua tuohon mitään.

Voisin kysyä samasta perinneruokaruudusta tämmöisiä:

Fa.. (ylhäällä) 4 6 7 - oikeassa kädessä

Sn.. ja Ac.. yhdistävä väliviivallinen 17. Tää on vissiin taas jotain Marvelia, mutta en ole saanut soviteltua tuohon mitään. - ei marvelia, ovat ihan omaa joukkoaan. Tuo on yhteisö, katso se Ac:n wikistä, siinä kirjaimet on samoin päin kuin rellussa, sn:n sivulla on kaksi kirjainta kääntynyt toisin päin

Clash on melkein valmis 3,4
hormo---26
keks..5+10
paav...5,9
zip 9+8+6 (kaikkea mahdollista kirjoitusmuotoa olen kokeillut)

LEMMY
puuttu vain se käsin..3+5 ( ja siitä teatt 5+3+4) jota vihjeistä huolimatta en löytänyt

hormo---26 tätä ei kyllä ilman vastasanaa oikein saa
keks..5+10 löyty Aku Ankoista
paav...5,9 animaatiosarja ja animaatiohahmo
zip 9+8+6 (kaikkea mahdollista kirjoitusmuotoa olen kokeillut) englanniksi

LEMMY
puuttu vain se käsin..3+5 ( ja siitä teatt 5+3+4) jota vihjeistä huolimatta en löytänyt
Luen tätä iPadilla niin en jaksanut etsiä tuota ruutua ;)

Risti (7,7) on ihan totaalisen jumissa. Oikeaan ylänurkkaan kaipaisin näitä:

epä.. 5
mat.. l.. 5 5

Ja Ronaldossa (9, 3) mä en pääse kunnolla edes liikkeelle.
pääsanasta 9 ja 10 6 ja 5 9 5 ovat ihan pimeänä.

Ristiin tarvitsisin hieman lisävinkkiä. Noita Marveleita on tullut luettua vaikka ja miten, mutta nuo kaksi kohtaa eivät mulle aukea. :D

Löytyvätkö ne hahmojen suomenkielisiltä wikisivuilta vai pitääkö vaihtaa kieltä/sivua?

Kiitoksia! :D

Samoin tein kysyn Maksassa (4,4) harmaita hiuksia aiheuttanutta kohtaa. Eli ti... ja töö.. välissä oleva 13. On kuulemman lintu, mutta mä en löydä siihen mitään sopivaa edes birdlifen luettelosta. Mikä kumman pulu sekin oikein on? :D

hormo---26 tätä ei kyllä ilman vastasanaa oikein saa
keks..5+10 löyty Aku Ankoista
paav...5,9 animaatiosarja ja animaatiohahmo
zip 9+8+6 (kaikkea mahdollista kirjoitusmuotoa olen kokeillut) englanniksi

Onko enkku wikissä ? kokeilin kaikki mahdolliset barnum ja zip enkku wikistä, ei löydy ?

Yhteistyössä