Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieraileva Tähti";22798241]Onko kukaan löytänyt, keksinyt J.R:n yhtä tv-ohjelmaa (pääsanasta lähtevä 8+6, TTK:n alla)? Oon kokeillu kaikkea, mutta mitään ei löydy/mikään ei sovi.[/QUOTE]

ei löydy wikipediasta, mutta imdb:stä kyllä
Jukka Rasila - IMDb

eurooppa ruudun oikeaan yläkulmaan kaipaan vinkkiä siihen jossa on se ' merkki.. kun oon sellannunna kaiken maan historian ja googlettanut maata ja toista yhdistyvää sanaa eikä mittään

20 26 14 13 16
18 22 8 1 16
21 16 23 11 18
20 11 2 20 25
18 6 11 10 18

Pelin läpäisy:
615 / 1183 (51.9%)

Vihjeet: 1 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
15 / 425

Jumittaa ihan järjettömästi.

Mä edelleen kaipaan noita kirjailijaruudun sanoja:

ylös 5+10 ja8
kark 10 ja 6+11 (+ se kirjailija tietty näist)
alaviisto 6+8
oikea alaviisto 6+7
oikealle 5+5

Tuo euroopparuudun yläkulma on Orléansin neitsyt :)

eurooppa ruudun oikeaan yläkulmaan kaipaan vinkkiä siihen jossa on se ' merkki.. kun oon sellannunna kaiken maan historian ja googlettanut maata ja toista yhdistyvää sanaa eikä mittään

Minkä pituinen sana? se ranskalainen jeanne d'... vai siitä lähtevä paikkakunta?
Muoks: tota neitsyttä en huomannutkaan :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="saga";22798586]Mä edelleen kaipaan noita kirjailijaruudun sanoja:

ylös 5+10 ja8 "ulkopuolinen" on 8 ja siitä saa sen pidemmän sit
kark 10 ja 6+11 (+ se kirjailija tietty näist)
alaviisto 6+8
oikea alaviisto 6+7 suomalainen 1927 syntynyt ukko
oikealle 5+5 perin tunnettu ulkomaalainen ukko, joka kuoli 1900 :D

Tuo euroopparuudun yläkulma on Orléansin neitsyt :)[/QUOTE]

alan itkee.. mä oon koko ajan miettiny paikkaa :D en henkilöä.. ois ehkä pitänyt tajuta, sen verran muinoin erään biisin innoittamana ko. henkilöä tutkin :)

[QUOTE="saga";22798586]Mä edelleen kaipaan noita kirjailijaruudun sanoja:

alaviisto 6+8
[/QUOTE]

veljeni leijonamieli ja villa villekulla...

onko sulla se vasemmalle ylös 4+5, tai 7+4?

Kiitos kaunis tästä. :)

Mukavasti kyllä soljunu tää relaatio eteenpäin, tällä hetkellä sanoja 545. Magia-ruudusta puuttuu enää muutama sana, tässä pähkäillään parhaillaan tuota "löysän materiaalin" temppua. :D

Mietit luultavasti liian vaikeasti. :D Ihan "löysä materiaali" temppu.

Multa uupuu ravusta tuleva 3 kirjaiminen ja sitten peto ruudusta tuleva suteen liittyvä 9 kirjaiminen. Jos jompaankumpaan joku osaisi vinkata.

[QUOTE="Lelle";22798675]Mietit luultavasti liian vaikeasti. :D Ihan "löysä materiaali" temppu.

Multa uupuu ravusta tuleva 3 kirjaiminen ja sitten peto ruudusta tuleva suteen liittyvä 9 kirjaiminen. Jos jompaankumpaan joku osaisi vinkata.[/QUOTE]

Tuo kolmikirjaiminen ainakin taitaa tälläkin hetkellä näkyä ulkosalla. ;)

[QUOTE="Lelle";22798675]Mietit luultavasti liian vaikeasti. :D Ihan "löysä materiaali" temppu.

Multa uupuu ravusta tuleva 3 kirjaiminen ja sitten peto ruudusta tuleva suteen liittyvä 9 kirjaiminen. Jos jompaankumpaan joku osaisi vinkata.[/QUOTE]

toi 9 on olio kuten vaikka Remus Lupin. 3 ja niiden takana oleva 8+1+7 hukassa (sic) multakin

[QUOTE="jii";22798715]toi 9 on olio kuten vaikka Remus Lupin. 3 ja niiden takana oleva 8+1+7 hukassa (sic) multakin[/QUOTE]

Kyseessä on 2009 vuonna ilmestynyt elokuva, jonka jatko-osassa näitä olentoja ainakin on.

[QUOTE="Lelle";22798731]Kyseessä on 2009 vuonna ilmestynyt elokuva, jonka jatko-osassa näitä olentoja ainakin on.[/QUOTE]

kiitti nyt puuttuis vielä lantista vasemmalle reunaan 5+10 ja taik.. oikealle reunaan 12.

Vinkkejä kellään Maaseutuun
Maitoa lypsävä elukka 10 (jatkuu M...a:n)
Saman elukan asuinpaikka 12,7
M&M 10, 4+8

Hah, tuo M Ä on muuten aika mielenkiintoinen täti, oon sen kerran nähnyt ja oli aika persoonallinen. :D

[QUOTE="Vieraileva tähti";22798744]Vinkkejä kellään Maaseutuun
Maitoa lypsävä elukka 10 (jatkuu M...a:n)
Saman elukan asuinpaikka 12,7
M&M 10, 4+8

Hah, tuo M Ä on muuten aika mielenkiintoinen täti, oon sen kerran nähnyt ja oli aika persoonallinen. :D[/QUOTE]

kun nyt johonkin saisi nuokin sovitettua :(

Yhteistyössä