Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja ainoa mitä minä löydän tuolla kirjailijalla on Haava-lehden historiaa...![]()
Ja ainoa mitä minä löydän tuolla kirjailijalla on Haava-lehden historiaa...![]()
Mä havaitsin kirjojen suhteen tehokkaaksi tämän: Google Books
Mä tarttisin kans vähän apuja Manhattanin pilvenpiirtäjään ja toinen tuo uskonto 11. Alkaa olla jo silmät ja aivot niin poikki, ettei tajua ilmeisesti enää niitä ilmeisiäkään(?).
Doddih, löytyhän se kirjaki viimein!
Kiitos kaikille ihan mielettömästi vinkeistä ja tekijälle hyvästä relaatiosta! Vaikka jotkut sanat oli vähän liian työn ja tuskan takana, tykkäsin tästä rellusta tosi paljon kun sanat todellakin yhdistyivät moninkertaisesti toisiinsa eikä ollu pelkkiä "yksinkertaisia" ketjuja.Ruutujen nopeasta aukomisesta myös plussaa!
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22831225:tää perfektionisti tuli kuiten vielä tänne ja emmat:lle laitoin jo yv:täki... mut voisko joku kirjautunu laittaa mulle yv:nä sen ob... 6 et mieki saan mielenrauhan![]()
siinä peto ruudussa
joku uoikea vihje, kiitos
Pedosta suoraan yläoikeaan kulmaan se pitkä, PeTo voi olla muutakin kuin pelkkä eläin.
Alkuperäinen kirjoittaja olen minäkin täällä;22831355:nythän tänne jäätiin jumittaan ku "super ratkojat sai valmiiksi"