Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372299:ja toinen joka jäi vähän pimentoon on se ja...ki... 15 siel mineraaliruudus
Kunkun ja kuningattaren päähine! ja perään ja..ki..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372299:ja toinen joka jäi vähän pimentoon on se ja...ki... 15 siel mineraaliruudus
Äääh, oon ihan jumissa tuossa mineraali-ruudussa
mineraali 7, 6+9 (j on) 6+9 ei likainen vaan
gran 6+6
malm 7, 10 10 loppu on toi m-sana
kuk 5
JL 8 kaupunki (löyty kyl wikistä muistaakseni)
google ei kerro mulle näihin yhtään mitään!
Sankari 13 ei auennut mulle, kun ei ole sitä vastasanaakaan. "Aika" 11+7 tarvis vihjeen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372598:samat puuttuu, lisäksi el..ku..s... 12 (ja paljon muita mut toi häiritsee)
Tohonkin tulee jatkoksi elokuvan nimi. Onko sulla yläreunan rajalla keskimmäinen sana, siitä pääsee tohon?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23372758:ei oo : / mul on everest ruutu melkeen tyhjä vielä
csi ruudussa mietityttää, David C:n ja Nybd B... väli 4+5. ei kelpaa roolinimi ? eli eikö ole se muka ?
samoin anna belk.. ja the hand.. väli 4+6.. onko se lily jotain ?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23373036:sori newman, musta ei ainakaan oo apua... koska noitten lisäksi puuttuu vielä cainen, caruson ja petersenin jatkot
vääntäkää rautalankaa siihen beatlesin apple 10???
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23373036:sori newman, musta ei ainakaan oo apua... koska noitten lisäksi puuttuu vielä cainen, caruson ja petersenin jatkot
vääntäkää rautalankaa siihen beatlesin apple 10???
Wikissä on etunimi toisin. En tiedä onko tässä virhe vai onko se joku kutsumanimi? Siihen tulee etunimeksi toinen yleinen jiillä alkava nimi..
Etu- ja sukunimi kaimoilla pääsee eteenpäin noissa.
Sanotaan nyt poikkeuksellisesti suoraan, apple 10 on levymerkki.
Onko Narnia jollekin tuttu, oikealla olevat 8+4 ja 9 kaipais vihjeitä.
Newman, armeijan alareunan AL 7+4 on toinen L-heppu.
Narniasta mulla puuttuu samat.
Mulla jumii mm. mineraaliruudussa ma ja rama yhdistävä 7, ja JL 8, jonka jatko 5 puuttuu myös, vastasana löytyy.
Ah, kiitos Bambi! :flower: