Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en tajua vieläkään...
ai että mihin toto tulee?
Tajuan mihin se tulee, mutta en millään saa päähäni sitä ennen tulevaa 4-sanaa. Vinkki oli, että mitä ne veikkaukset ja totot ovat, mutta ei vain mitenkään tuo vihje minulle aukene.
onko teiilä radiomafia 10+2 ? onko se joku ohjelma, juontaja vai mikä ?
Se on se kanavan omistanut pulju.
Mä en oo kyllä näiden tekijöiden kans yhtään samalla aaltopituudella. En löydä mitään enkä tajua mitään. :headwall:
Saisko vinkkejä näihin:
Elokuva 7+9 ja 14
Herkku 12
Meiju Suvas
Tulta 7 ja 10
Taika 7+7
Oop 7+10+5
Oce.. molemmat
kiits. Mulla puuttuu JUST samat
Ja multa. Onks teillä sitten ne muut elokuvat? Mä olen yläkautta päässyt JL:iin asti, mutta en keksi tota 3+5:ttä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23464184:siis missä on lentopallo, entä madonna??? jumittanu koko päivän samoissa kohissa ja sijoitus vaan putoaa...
Ja multa. Onks teillä sitten ne muut elokuvat? Mä olen yläkautta päässyt JL:iin asti, mutta en keksi tota 3+5:ttä.
Kiitos vastauksesta. Jos lohi kiinnostaa, niin multa löytyy pari kasia ja rimssu alas. nyt alan etsiä oikeaa leffaa.
Koe-eläinpuistosta puuttuu enää siitä keskeltä alapuoliskolta ......(8):sta oikealle lähtevä 15 (siis toi 8 mulla on) eli voin siinä neuvoa jos muita puuttuu
Lohi kaipaa vinkkejä 8, 8, 5 pääsanasta ja Satakunnan kaikki kolme 10:ä vasempaan