T
toimelias D
Vieras
Jos tämän sattuu lukemaan toimelias domina,...
Toivees tais käydä toteen Hans
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos tämän sattuu lukemaan toimelias domina,...
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän nuorempi vaimoke (37);6782036:Kyllä meilläkin piiskataan ja myös mua kiihottaa se kovasti. Oikeastaan kiihotun jo siinä vaiheessa, kun mies komentaa ottamaan housut alas. Ei siinä mitään kummallista mielestäni ole, ja et tosiaan ole mikään outo lintu, kyllä meitä aika paljon on. -Kivusta en sinänsä tykkää, mutta kyllä sen kestää. Koko rituaali on äärimmäisen kiihottava, kun joutuu alistumaan ja asettumaan miehen eteen pylly paljaana kuritettavaksi. Oikein tahallani joskus ärsytän, että saisin kunnolla remmistä, tarvitsen sitä säännöllisesti.
Sain eilen ukolta selkääni pitkästä aikaa, kun aikani vittuilin ja soitin suutani. Kerran se varotti ja kun en totellu, se vetas polville poikittain ja kiskas housut kinttuihin ja sitten tuli vyöstä ja lujasti. Ei ollu ens kerta, ja oon ite luvan antanu, mutta voisko joku viisas kertoa, miksi se kiihottaa, vaikka eilenkään ei tosiaan ollu mistään seksileikistä kyse? Jälkeenpäin olin aivan kiimanen ja otin kiltisti suihinki siinä. Outoa?
Sain eilen ukolta selkääni pitkästä aikaa, kun aikani vittuilin ja soitin suutani. Kerran se varotti ja kun en totellu, se vetas polville poikittain ja kiskas housut kinttuihin ja sitten tuli vyöstä ja lujasti. Ei ollu ens kerta, ja oon ite luvan antanu, mutta voisko joku viisas kertoa, miksi se kiihottaa, vaikka eilenkään ei tosiaan ollu mistään seksileikistä kyse? Jälkeenpäin olin aivan kiimanen ja otin kiltisti suihinki siinä. Outoa?
Käytämme koivuvitsaa sex,kuritus käytössä molempien hyväksymällä tavalla meillä ei kumpikaan alista toista olemme tasavertaisia olen kanssasi samaa mieltä lisukkeet sex elämässä ovat hyvä mauste ja joskus välttämättömyys parisuhteen kannalta jos jämähtämme vanhoihin kaavoihimme voijopa parisuhte mennä tehkää mistä pitättä,mikätekee hyvää.Kummallinen kysymys. Ei kai 'meitä naisia' mikään vaivaa, kyllä monet miehetkin haluavat piiskaa. Seksuaalisuus ja sen toteuttaminen on monimuotoista.
Yhtä hyvin voisi nostaa esille minkä hyvänsä seksuaalisuuteen liittyvän asian ja kysyä mikä sitä harrastavia vaivaa, vai mitä?
Onko ei ketään naista täällä joka halua annaa minulle piiskaa?
En ymmärä sanakaan mitä sinä tarkoitat?Lieneekö kaiketi kuitenkaan.
Minä olen ruotsinkielinen mutta tarkoitin kysyä jos täällä on vapaa nainen 40 - 60 v joka halua tulla asumaan minun kansani ja leikkiä seksileikkiä s/m seksi?Olen 55 v mies.Lieneekö kaiketi kuitenkaan.
Moro mä annan mielelläni kein isän kädestä. Miten saan sinuun yhteyden?Ollapa mullakin Mies eikä Mikki Hiiri. Naiset tarvitsevat vahvan miehen eivätkä mitään nössöä nysväkettä.
Ei hän ainoo ole. Tuu jutteleen niin saat kunnollisen vanhakantasen miehen.Ihana olet, ootko oikeasti olemassa....
Minun e-posti on maso.kisti@luukku.com olen mies mutta voin ottaa piiskaa mieheltäkin jos naisia ei löydy mutta mielummin naiselta koska se nainen voi jäädä tänne asumaan!Moro mä annan mielelläni kein isän kädestä. Miten saan sinuun yhteyden?
Sama vika mun tutullani. Käyn lainaamassa siltä usein rahaa lainaksi, Maksan takaisin luonnossa, Ne ottavat multa vaatteet pois, Ja antavat mulle selkään, Sen jälkeen sen muija menee makkariin, minä menen hetken päästä perässä, Ja rupean naimaa sitä muijaa, Kun olen saanut orkun, Se ukko tulee vitsan kanssa ja antaa mulle selkään, Vie keittiöön ja jos sen vaimo käskee poika tänne, Menen naimaa sitä lisää, Ja taas kun saan orkun ukko tulee ja piiskaa minut, ekaksi muijansa päällä, sen jälkeen vie keittiöön piiskattavaksi, Ja ainoa syy että menen aina uudestaan sinne on RAHA. He maksavan mulle hyvin mun mielestäni.Olin runkkaamassa kun tätini ylläätti ja anto remmiä, kun seiso nai mut lattialla ja anto sen jälkeen remmiä etten kerro. Sen jälkeen on antanut remmiä kunnolla ja kun seisoo kunnolla nai kunnolla vaikka onkin vanhempi nainen. Se haluu antaa remmiä ennen kun haluu naida.
Olen saanut piiskaa 20 vuotta ja antanut kuitenkin se maistuu hyvälle jokakerta annamme sex piiskaa ja kuritusta toisillemme tarvittaissa koviakin selkäsaunoja pitkälläpajuvitsalla sesaaltaan kyllä pyllypomppii,jalatpotkivat kun tämän akan alapäätä hoitetaan annan miehelleni samanlaisia selkäsaunoja tarvittaissa itse tarvitsen useammin välillä minut remmitään hyvin.Tykkäänsaata piiskaa,remmiä jalatlevällään takaapäin piiskattuna näkee miten pimppi toimii orgasmissa,
Voi voi miten ihana tuo kuullostaa!Mitä varten minä en saa löytä samanlainen nainen!Vaikka olen masokisti kyllä minäkin voitaisin tehdä samalla tavalla minun naisille joka minä itse haluan saada!Siis minäkin voin annaa nainen piiskaa jos hän antaa minulle!Olen saanut piiskaa 20 vuotta ja antanut kuitenkin se maistuu hyvälle jokakerta annamme sex piiskaa ja kuritusta toisillemme tarvittaissa koviakin selkäsaunoja pitkälläpajuvitsalla sesaaltaan kyllä pyllypomppii,jalatpotkivat kun tämän akan alapäätä hoitetaan annan miehelleni samanlaisia selkäsaunoja tarvittaissa itse tarvitsen useammin välillä minut remmitään hyvin.
Vaimoni antaa minulle koviakin selkäsaunoja saan remmiä sylissä alkupaloina jota jatketaan seisaaltaan saan noin 10-15 minutin remmityksiä pajupiiskaakin käytetään pakaratsaavat kyytiä alapää on rantuinen,punoittaa saan välillä helliä saunoja sylissä ohuella koivuvitsalla vaimoni itse tykkää hyvistä pitkään annettavista piiskauksista.Olen saanut piiskaa 20 vuotta ja antanut kuitenkin se maistuu hyvälle jokakerta annamme sex piiskaa ja kuritusta toisillemme tarvittaissa koviakin selkäsaunoja pitkälläpajuvitsalla sesaaltaan kyllä pyllypomppii,jalatpotkivat kun tämän akan alapäätä hoitetaan annan miehelleni samanlaisia selkäsaunoja tarvittaissa itse tarvitsen useammin välillä minut remmitään hyvin.
Kuinka vanha blondi on?Oletko vielä kiinnostunut saada orgamia samasta asiasta?Minä olen vapaaehtoinen autaa sinua jos se vaan koskee piiskaaMuistan vuosien takaa erään rouvan joka kävi hierottavana oli mun pitkä aikainen asiakas. Erään kerran hällä olo mukana kaksi vappuhuiskaa. Oli vappuviikko. Kertoi nimipäivänsä kunniaksi ostaneen ne. Sanoin että niilläkö pakarat hierotaan vastaus oli voishan kokeilla. Siitä alkoi vuosia kestänyt erilaisten piiskasenssio kausi. Taiteilija rouva keksi monia versioita oli havua hamppuköyttä nahkaa mustaa sauvvaa ja usein kämmenellä pakarat punaiseksi hieronnan lopuksi..joskus hieroin monet orgut tälle blondille...
Minä haluaisin mielellään tutusta sinin äxxä,tiedätkö jos hän seurastele enää se nuori mies?Kyllä se nainen saa anna minulle joka viikonloppu remmilläVaimo on ottanut tavakseen piiskata minut milteimpä joka viikonloppu joskus parikin kertaa. Pahimman kerran nöyryytti mua kun sisarensa olivat kylässä, olin ottanut vähän viinaa ja sekös hänet sai suuttumaan, tarttui korvaani, vei makuuhuoneeseen komensi minut kontalleen vuoteen laidalle takamus paljaana ja sain todella tuntuvan selkäsaunan. VYÖN ÄÄNI JA PARAHDUKSENI TIETYSTI KANTAUTUIVAT SISARTENSA KORVIIN. VIHDOIN LOPETETTUAAN JÄTTI MINUT YKSIN ITKEMÄÄN HUONEESEEN, KUN ITKUNI LOPPUI AJATTELIN ETTEN MENE ENÄÄ TAKAISIN, SEURAANSA MUTTEN USKALTANUT OLLA MENENÄTTÄKÄÄN, LOPPUILTA MENI VARSIN VAITONAISISSA MERKEISSÄ.
Silloin päätin muuttaa lopullisesti pois ja hakea eroa. Emme eron jälkeen enää ole olleet tekemisissä, mutta olen kuullut exäni asustelevan jonkun itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa, en tiedä jatkuuko meno samanlaisena mutta vielä vuosien jälkeen minua vaivaa tuo tapahtuma, en tiedä palaanko koskaan enää ennalleen? Ne löylytykset jotka sain ollessamme kahden olisin kestänyt mutta se että alistamisestani tuli julkinen oli minulle liikaa.