Renault Grand Scenic kolmella penkkirivillä, kuinka paljon jää tilaa?

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Näillä näkymin tuollainen olisi meille kesällä tulossa, ja kovasti kiinnostaa kuinka paljon siellä sitten on sitä tilaa? Mahtuuko takapenkille (keskiriville) kivuttomasti 3 turvaistuinta?
Mahtuuko kauppakassit? Rattaat? Kauppakassit = viikon ruuat seitsemälle..

Minulla pientä autokuumetta oman autoni suhteen, mutta ensin pitäisi kai päättää mitä kokoluokkaa autoni olisi..
Itse haaveilen tavallisesta farmarista, mutta senkin pitäisi olla 7:lle koska en edes lasten kanssa keskenäni sovi ihan tavalliseen autoon.
Kesällä kuitenkin mökkeillään ahkerasti, ja tavaraa on aina auto täynnä eli jos toiseen autoon ei sovi perhe ja tavarat mennään kahdella autolla |O

Joku pikkubussi olisi jees, mutta kaupunkiin muuton myötä se tuntuu niin isolta.

tosta autosta en tiedä, mutta voin suositella ford s-maxia :whistle:

Meille tuli toissapäivänä semmonen, nyt takapenkillä 2 istuinta (ja koira mahtuu) mutta kolmaskin väliin menis hyvin(toki saattaa riippua istuimista). Ja kun takimmaiset penkit käytössä niin jalkatilaa on sekä 2 ja 3 rivillä ihan riittävästi että jalat mahtuu. Ja vähän jää vielä tavaroillekin tilaa, vaunut ei välttis mee mutta rattaat varmaan ainakin, en vielä kokeillut.

On nätti auto ja tosi hyvä ajaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
tosta autosta en tiedä, mutta voin suositella ford s-maxia :whistle:

Meille tuli toissapäivänä semmonen, nyt takapenkillä 2 istuinta (ja koira mahtuu) mutta kolmaskin väliin menis hyvin(toki saattaa riippua istuimista). Ja kun takimmaiset penkit käytössä niin jalkatilaa on sekä 2 ja 3 rivillä ihan riittävästi että jalat mahtuu. Ja vähän jää vielä tavaroillekin tilaa, vaunut ei välttis mee mutta rattaat varmaan ainakin, en vielä kokeillut.

On nätti auto ja tosi hyvä ajaa...

Kävin katsomassa kys. autoa ja näyttää kyllä hyvältä.
Hinta vain turhan huima, miehen auto on tulee kuitenkin olemaan tuo Rellu ja minun autoni sitten vaatimattomampi ettei tarvitsisi ottaa autolainaa nyt kun olen kotona, jotain ehkä -90-luvun loppupuolelta.

Minulla on kyllä ihan jees auto, olen vain kyllästynyt hankalaan turvavöiden kiinnitykseen takapenkillä, käden saa pujotella istuinten väliin ja sitten kopeloida vyön vastakappaletta jostain sieltä välistä |O

pikaseen kävin vertaamassa tilavuutta niin tavaratilan tilavuus s-maxissa aavistuksen suurempi. Tosin en tiedä käytännössä mitä noi erot litramäärissä tarkottaa :whistle:

Auton ulkomittoja en onnistunu rellun sivuilta löytämään :ashamed:

Yhteistyössä