emmy83 Aktiivinen jäsen 20.10.2008 3 182 0 36 Loviisa 28.06.2010 #1 Meneekö sellainen kaupaksi huutiksessa? Ja mitä siitä voi pyytää? EN viitsisi turhaan sinne laittaa, joten jos joku osaa kertoa kannattaako sitä pistää ollenkaan edes myyntiin?
Meneekö sellainen kaupaksi huutiksessa? Ja mitä siitä voi pyytää? EN viitsisi turhaan sinne laittaa, joten jos joku osaa kertoa kannattaako sitä pistää ollenkaan edes myyntiin?
L lkj Vieras 28.06.2010 #2 no mä ainakin sain kaupaksi. Sain pari kymppiä ja olin itse ostanut käytettynä. Oli tosin hyväkuntoinen ja "merkkiliina".
no mä ainakin sain kaupaksi. Sain pari kymppiä ja olin itse ostanut käytettynä. Oli tosin hyväkuntoinen ja "merkkiliina".
V vieras Vieras 28.06.2010 #3 No, mistäpä sitä kukaan täällä tietää, eikä se nyt kauhea vaiva kuitenkaan ole sitä myyntiin laittaa. Hinta riippuu vähän siitä alkuperäisestä hinnasta. Itse en ainakaan paljoa maksaisi, koska en sellaista ainoaksi liinaksi ostaisi.
No, mistäpä sitä kukaan täällä tietää, eikä se nyt kauhea vaiva kuitenkaan ole sitä myyntiin laittaa. Hinta riippuu vähän siitä alkuperäisestä hinnasta. Itse en ainakaan paljoa maksaisi, koska en sellaista ainoaksi liinaksi ostaisi.
emmy83 Aktiivinen jäsen 20.10.2008 3 182 0 36 Loviisa 28.06.2010 #4 No tuo ei kyllä ole mikän merkkiliina, sen on joku on sen itse tehnyt. Ja eipä se mulle kauheasti maksanut.
No tuo ei kyllä ole mikän merkkiliina, sen on joku on sen itse tehnyt. Ja eipä se mulle kauheasti maksanut.