Repäisykipuja, raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän sitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähän sitä

Vieras
Hei, osaisko joku kertoa onko tavallista että tulee repäisykipuja, kun kääntää kylkeä, yskii jne. jos EI ole raskaana?! Minä kyllä saatan olla, toinen oire on kipeät nännit ja mahan turvotus. Kuukautisten pitäisi alkaa viikon päästä. Olen kyllä juuri lopettanut pillerit, että voiko nuo repäisykivutkin johtua ihan siitä?

Ei se kohtu vielä tuossa vaiheessa sillain kasva, että repäisykipuja tulisi, alkio vasta kiinnittynyt kohdun seinämään (jos siis raskaana olisit). Pillereiden lopettamisesta tulee monenlaisia oireita kun oma hormonitoiminta heräilee. Kivut on helppo kuvitella kun niitä kuulostelee ja toivoo.

Miksi kyselet, kun et siedä vastauksia jotka poikkeavat toivomastasi? Oireesi voivat johtua lähestyvistä kuukautisista tai raskaudesta, sitä ei tiedä kuin testaamalla sitten kun kuukautiset ovat myöhässä.

[QUOTE="vieras";23233229]Totta. Mutta lienet lukiessasi huomannut, että myös monet, jotka eivät ole raskaana sillä kierrolla olleet, ovat huomanneet myös niitä "repäisykipuja"?[/QUOTE]

Joo, tiedän että monet kuvittelee oireita ja itsekkin olen niin tehnyt. Mutta tällä kertaa en kuvittele :D Mietin vain, että voiko niitä tulla jos ei ole raskaana, muulloin ei nimittäin ole tämmöstä ollut...

Kyllä voi, varsinkin kun olet lopettanut hormonaalisen ehkäisyn ja oma toiminta käynnistyilee. Itselläni ehkäisyn lopettamisen jälkeen ilmeni myös aivan uusia oireita. Myös itselläni vatsa on erittäin tuvonnut ennen menkkoja, rinnat kipeytyvät ja kaikenlaisia nippailuja tuntuu vatsassa. Pitää vain malttaa odottaa siihen testin tekemiseen :)

[QUOTE="vieras";23233247]Miksi kyselet, kun et siedä vastauksia jotka poikkeavat toivomastasi? Oireesi voivat johtua lähestyvistä kuukautisista tai raskaudesta, sitä ei tiedä kuin testaamalla sitten kun kuukautiset ovat myöhässä.[/QUOTE]

Miten niin en siedä??

mulla on alkanut heti hedelmöittymisen jälkeen, siitä oon osannut epäillä että olen raskaana.

olen noussut tuolista ja on sattunut niin perkuleesti että oon tipahtanut kontilleni ja silleen. en tiedä mistä johtuu, mutta kaikissa paitsi ekassa raskaudessa on näin käynyt..

Yhteistyössä