Reppana tuo 4v poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Hyvä että äitiki ei itke...(mä vissiin elän liikaakin lasten tunteissa)

Poika oli jo nukahtanu ja koira kävi herättään pojat. Poika säikähti siittä ihan mielettömästi!!! Ja ku mä en eka tajunnu että se oli koira päässy sinne huoneeseen.
Vein pojat isänsä viereen sänkyyn. Niin hetää vähän väliä täriseen ku pelottaa vieläkin. Ja ei uskaltanu sen vertaa siirtyä että olis menny isän peiton alle...Ja mies oli niin unessa ettei kuullu että poika nyyhkyttää.

Kävin siirtään pojat sitten isäsä peiton alle ja kainaloon turvaan...

Koira joutu eteiseen oven taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Reppana :(
Olisiko nähnyt jotain pahaa unta ja koira juuri silloin tullut herättämään???

Voi olla.
Ihan minua ittiäki itketää...(hassu minä)
Mutta nyt nukkuu tuolla isäsä kainalossa onnellisesti. Ihana.

;) Mihinhän minä nyt sitten menen nukkuun?

No höh :(

Mut eikö ois kannattanu selittää pojalle että oma koirahan se oli, että ei sitä tartte säikähtää??
Meilläkin on nimittäin käynyt niin että koira on yöllä mennyt ekaluokkalaisen viereen vaikkei lupa olekaan koirilla sänkyyn mennä. Poika sitä kerran säikähti pimeässä mutta selitin kyllä ja poika rauhoittui heti ja jatkoi uniaan. Aamulla oli sitä mieltä että ois ihan kiva jos koira nukkuis sen vieressä =) Ja veikkaampa että poika sen silloin tällöin sinne viereen pyytääkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:

Voi olla.

No pojan toiselle puolelle tietenkin, sittenhän poika on super onnellinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
No höh :(

Mut eikö ois kannattanu selittää pojalle että oma koirahan se oli, että ei sitä tartte säikähtää??
Meilläkin on nimittäin käynyt niin että koira on yöllä mennyt ekaluokkalaisen viereen vaikkei lupa olekaan koirilla sänkyyn mennä. Poika sitä kerran säikähti pimeässä mutta selitin kyllä ja poika rauhoittui heti ja jatkoi uniaan. Aamulla oli sitä mieltä että ois ihan kiva jos koira nukkuis sen vieressä =) Ja veikkaampa että poika sen silloin tällöin sinne viereen pyytääkin ;)

Selitin minä. Mutta ilmeisesti ei varmaan oikeen tajunnu ku oli niin pökkyrässä. :(
Koiralla ei ole nimittäin mitään asiaa huoneisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:

Voi olla.

No pojan toiselle puolelle tietenkin, sittenhän poika on super onnellinen =)

Niin se on ainut vaihtoehtokin. ja hyvä sellanen :)
Aamulla se sanoo muille lapsille että ei tänne enään mahdu. Tää on jo täys. (niinku tänä aamuna tuumas)

Sain pojan kunnolla rauhottuun vasta kahden maissa yöllä...itki vaan...ihan lohduttomasti nyyhkytti.
Sitten sillä oli jo pää kipee ja korva...tiiä häntä. Annoin särkylääkettä niin nukahti sitten heti.

Yhteistyössä