Repsahdin! (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laikkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laikkari

Vieras
Himputti, 8,5 vkoa laikkaria takana ja tänään sitten paha repsahdus. Oon varmaan pitänyt itseäni liian tiukilla, kun tuli oikein totaalihimo kaikkea hyvää kohtaan. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja paastoan loppupäivän.

Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne.

mäkin söin kahvin kanssa useamman palan käärmestorttua ja nyt kauhee morkkis... mut kyllä tää taas tästä! Ei heitetä pyyhettä kehään.

Tsemppiä sulle laihikseen!

mä aloin aikanaan laihtumaan sillä etten pitäny liikaa kuria.. söin enemmän määrällisesti ku aiemmin, söin vaan terveellisempää..

ja viikossa pidin päivän jolloin sai syödä ihan mitä tahansa sen päivän aikana.. myöhemmin mässäily jäi vähemmälle silloinki koska olin tottunu hyvään oloon ilman sokeriähkyä ja turvotusta..

painoa tippui 15 kiloa..

Samoin kävi mulle 3viikkoa laihista takana ja sorruin lounaalle pizzeriaan.
Siinä kävi kuitenkin niin että jaksoin syödä vain puolet pizzasta ja silti on vieläkin kylläinen olo :) Kyllä sitä ihmeen nopeesti mahalaukku pienenee kun pitää annoskoot kurissa.

Sama juttu kävi mulle eilen. Sain olla hetken rauhassa joten istahdin koneen ääreen ja vedin kaksi suklaapatukkaa ja oluen :p Tänään taas ruodussa ja eiköhän tällä viikolla silti lähes kilo pudotusta.

Täällä sama, mutta tarkoituksellinen löysempi päivä tänään. Ruokana oli tortilloita epäterveellisillä täytteillä, ja oli hyvää! Illalla aion syödä vähän poppareita, ja par karkkiakin olen ottanu tytöltä. Mutta ei se mitään, huomenna jatkuu sama tiukka linja, eikä herkkuja ole sillon tarjolla, eikä mielessä.
Laihiksellakaan ei saa olla liian tiukka itselleen! :hug: