RFSU:n raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

adel

Vieras
Kysyisin mielipiteitä ruokamarketista ostetuista liuskatesteistä ja niiden luotettavuudesta..

Sain toissapäivänä iltapäivällä RFSU:n raskaustestiin haalean haamun kun annoin testin olla noin 20 min. Haamu oli todellakin haalea, jos olisi ollut yhtään haaleampi, en sitä varmaan olisi nähnyt :/

Paketissa tulee kaksi testiä. Eilen aamuna tein toisen mutta se olikin tyylipuhdas nega.

Onkohan näihin testeihin luottamista..tiedän hyvin ettei haamuja pitäisi ilmestyä koska testi reagoi vain ja ainoastaan raskaushormooniin (vai istukkahormooniin..no kuitenkin) mutta miksi sitten toinen, aamulla otettu testi olikin negatiivinen.

Kiertopäivä on vasta tänään 23 / 28. Pitipähän kuitenkin jo testailla kun aiempikin muksu ilmoitti itsestään vahvalla plussalla samoilla kieppeillä ja oireita on ollut.

Ensinnäkin kiertopäivä on ihan liian aikainen testaamiseen. Toisekseen RFSU:n testissäkin lienee joku testausaika, jonka ajassa haamunkin pitäisi tulla. Yleensä se aika on max 10 min, ei koskaan tuo 20 min. Näin ollen se ekakin tulos on tulkittavissa negaksi. Kaiken lisäksi myöhemmin tehtyyn testiin tulisi aina tulla jotain aikaisempaa testiä vahvempaa merkkiä, hormonin määrä kun lisääntyy.

Ennen kaikkea nuo RFSU:n testit ovat olleet todella epäluotettavia, eli ovat antaneet selkeitä plussia testiajan sisällä vaikka veritesti on vahvistanut samaan aikaan negan. Yhtä huonoja kokemuksia olen lukenut paljon Be Suren testeistä, jotka vedettiinkin esim. USA:ssa pois markkinoilta. Predictorin testit ovat toimineet usein toisin päin eli ovat näyttäneet negaa vaikka oikea tulos olisi ollut plussa. Kehoittaisin kaikkia välttämään RFSU:n testejä, en edes tajua kuinka niitä saa myydä, ja testaamaan esim. Apteekin omalla testillä tai Clear bluella. Malttia kp 29/28 asti, se olisi oikea testipäiväsi. Plussaonnea!

Kiitos vastauksesta, tuo oli minulle aivan uutta että markkinoilla tosiaan edes on tuollaisia epävarmoja testejä. Onpa ikävää :(

Tiedän että on aikaista testailla, kaksi aikaisempaa on näkyneet testissä jo näin kolmennella viikolla, toinen oli selkeä plussa ja toinen haamu.
Pitänee vain sitten malttaa mieli ainakin vielä viikonlopulle saakka.

Ei juu kannata luottaa rfsu:n testeihin. Itsellä tullut pari kertaa väärä haamuplussa jo ihan testiajan sisällä ja sitten kun olen varmistanut esim. apteekin testillä, niin ollut nega. Eli kannattaa vaan ostaa apteekista niitä tuttuja hyviä merkkejä, niin välttyy monelta turhalta toiveelta ja sitä kautta pettymykseltä.

mullakin tuli haamuista haamuin rfsu:lla n. 10:ssä minuutissa, ohjeessa sanotaan että testitulos on luettava 30 minuutissa., toissapäivänä se oli nega, nyt on kp 34/33, mutta viiva oli niin hailakka että en vielä tuohon luottaisi..?? kannattaako nyt siis tilata kotitestit.fi sivuilta lisää testejä vai ostaisko ihan apteekista sen apteekin oman?? cleabluehen en luota, sillä olen jo monta haamua tehnyt ja olen lukenut että antaa epäselviä tuloksia muilekin.. oli raskaana tai ei..

apteekin oma testi on luotettavin! Itse olen sillä testaillut sekä plussat ja negat, eikä ole kertaakaan väärin tai "omituisia" tuloksia antanut! Suosittelen testailemaan sillä, plussaonnea!

Yhteistyössä