Rihanna-Sontsan alla-Ei tosikoille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Repskops
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nonnii, tässäpä oiva biisi soimaan mp3:een samalla kun treenaa -muistaa miksi itseään rääkkää :D

"Olet vetänyt sen verran nakkia ettei sulle löydy edes sopivaa sadetakkia" :laugh:

täytyy sanoa että jo kyllästynyt tuohon. en tosin nähnyt netissä vaan pelkästään kuullut ja ihan livenä meidän lasten esittämänä. Vetoaa siis myös pieniin koululaisiin eikä enää viidennenkymmennennen pakkokuulemisen jälkeen enää lähempänä viittäkymppiä kuin neljää olevaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
täytyy sanoa että jo kyllästynyt tuohon. en tosin nähnyt netissä vaan pelkästään kuullut ja ihan livenä meidän lasten esittämänä. Vetoaa siis myös pieniin koululaisiin eikä enää viidennenkymmennennen pakkokuulemisen jälkeen enää lähempänä viittäkymppiä kuin neljää olevaan.

No muhun ei kauheesti iskeny eka kuulemallakaan, mutta vaistoni anoi, että tä on jotain, mikä pitää näyttää lapselle...Enää mä en ole asiastavarma kun toi vastapäinen tietokone suoltaa mulle tätä taukoamatta, jos lapset ei oo koulussa :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Joo, täytyy sanoa, että mun mielestä tää oli pari ensimmäistä kertaa ihan hauska. Yläkoululaiset soittaa sitä mp3-silla.

Jos toi oli teistä hauska, niin pistäkää tuubiin "mitä kana sanoo" siinä toinen ah, niin ärsyttävä renkutus

Yhteistyössä