Riipputissit alle 30 v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paperinukke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paperinukke

Vieras
No hui kauheeta, joillakin on jo nuorempanakin... Mutta kyllä se kauhistuttaa, kun katson itseäni peilistä. Ennen raskautta minulla oli kauniit, pyöreät ja terhakkaat rinnat. Sain kehuja niin miehiltä kuin naisiltakin. Isot ei ollu, mut sopivat.

Nyt rinnat roikkuu hieman, nännit eri kohdilla toisiinsa verrattuna, helvetinmoiset raskausarvet, leveät nännipihat... Aiemmin käytin V-mallisia, melko paljastavia paitoja. Nyt siis menee koko vaatekaappi uusiks, kun niitä ei voi käyttää leveän nännipihan ja arpien vuoksi. Näyttää nimittäin tosi rivolta, kun nännipiha näkyy niistä. Ja arvet todella rumat.

Muut on yrittäneet lohduttaa, mutta ei se oikein auta. Kyllä minä tiesin, että vatsa tulisi täyteen raskausarpia, mutta itkin kun rinnat meni piloille. Ja persekin saatana :D Onneksi kasvot ja sääret on kauniit sentään, että jotain jäi. Onneksi itsetuntoni riippuu muistakin kuin ulkonäöllisistä seikoista, mutta kyllä tää hieman sitä nakertaa. Tähänkö tää nuoruus loppui? Enkö enää voi pukeutua seksikkäästi? Kiinteytyykö rinnat enää, kutistuuko nännipiha?

Kuinka kauan sinulla on synnytyksestä?

Minulla ei ole koskaan ollut terhakat ja kauniit rinnat vaan ne ovat olleet aina roikkuvat, b-kuppisinakin. Kahden lapsen syntymän ja yhteensä n. 2 vuoden imetyksen jälkeen ne ovat atällä hetkellä aika lapaset :D tosin kuopuisen imetys loppui vasta pari viikkoa sitten.. Rinnat vielä muuttuvat imetyksen loppumisen jälkeen, joten ehkä noin vuoden päästä voi tarkastella mitä lopullisia muutoksia lasten saaminen aiheutti rintoihin. Minulla nännipihat olivat raskaus ja imetysaikana kuin veriletut.. Väriään myöten :D Nyt ovat jo haalistuneet ja kutistuneet (ja venyneen roikkuvat).

Minulle ei onneksi tullut raskausarpia ja maha on varsin siedettävässä kunnossa, vaikka paino nousi molemmissa raskauksissa 24 kg ja maha oli valtava. Nyt kun olen taas entisissä mitoissa ennen esikoisen syntymää niin ilkeää bikinit laittaa päälle.. Vain bikinien yläosa pitää olla kohottava ja push-up tyylimen.. Ja sinnekin saa sisään rullata nämä minun tissinahat. :D

Mulla ikää tasan 30 v ja riipputissit sain jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen.Nyt kolmen lapsen imetyksen jälkeen ovat aivan kuin ajokoiran korvat.

Seksielämä on kärsinyt voimakkaasti, mutta muuten pystyn puheutumaan normaalisti,ja vaatteet päällä itsetunto on ok.
Lähikaupassa näin naisen jolla oli avara kaula-aukko ja sopivan kokoiset silarit (ei varmasti olleet aidot!),näytti tooodella hyvältä.....

Mä oon painiskellut tässä vähän saman asian kanssa. Ekan jälkeen tilanne oli ihan siedettävä, mutta nyt toisen synnyttämisen ja 4kk imetyksen jälkeen valmiiksi pienet rintani ovat enää kaksi nahkapussia. Asiaa pahentaa, että minulla on leveä lantio ja muodokas takapuoli (en siis ole läski), ja sitten tissejä ei oikeastaa enää edes ole. Kaksi roikkuvaa lerpaketta tossa. Nännit ovat kyllä kauniit ja rinnat samannäköiset ettei ns. eriparia, mutta ei se oikeen lohduta. Kaikki rintsikat jäivät nyt liian isoiksi, eikä itsetunto oo enää sama kuin ennen. Arpia ei jäänyt mihinkään, mutta 180cm nainen leveällä lantiolla, mutta totaalisen tissittömänä on... No, ei ainakaan miellytä mun omaa silmääni. Tervetuloa lottovoitto ja silikonit. Olisin ihan valmis. Itseni takia.

Tiedän niin tuon... Tai arpia ei ole, mutta rintani ovat tyhjät pussit. Se sitten osaa masentaa ihmistä. Olen muuten nätti ja sopusuhtainen, mutta en edes voi käyttää bikineitä, koska ne eivät vain istu. Menin jo liiviliikkeeseen ja ei edes he osanneet auttaa. Pienet tyhjät pussit.
Säästän silikonaihin. Ei mitään megapameloita. Ihan normit C:t. Kunhan vaan olisi edes tissit eikä pussit. Nyyh.

Joo, kahden jälkeen rinnat olivat jotenkin edes siedettävät, en tosin imettäny kumpaakaan. Nyt kun pitkän tauon jälkeen sain kolmannen niin tissit ensinnäkin kasvoivat pari kokoa isommiksi ja nyt raskauden jälkeen ne vielä roikkuukin, saa nähdä millaset niistä tulee kun lopetan imetyksen, nyt 3kk oon imettäny. Rinnat on isot ja roikkuvat eikä meinaa löytää enää kunnon liivejäkään...

Mulla oli todella tyhjänoloiset ja venyneet imetysten jälkeen ja googlailin jo plastiikkakirurgien hintoja. Olin ihan epätoivoinen ja häpesin ennen niin huippuja rintojani.
MUTTA! Kaksi vuotta meni ja yks kaks aloin katella asiaa uudelleen, rinnat olivat palautuneet! Nännit osoittavat eteenpäin, nahka on palautunut, mulla on kauniit ja kiinteät rinnat taas.
Anna ajan kulua! En olisi ikinä uskonut että mulla vielä on omastakin mielestäni kauniit rinnat taas. :) Ihan häpeilemättä uskallan mennä sekasaunaan jne.

Eiköhän ne ajan kanssa siitä kuntoon saa varsinkin, jos tekee töitä niiden eteen. Itselläni rinnat ovat onneksi valmiiksi jo niin olemattomat, ettei ole sieltä osin mitään menetettävää :D

Ikää 30 v. ja mulla on ollut riipputissit aina. Nännit osottaa melko lailla lattiaan ja vaikka kuppikoko on C:n luokkaa, se vaan tarkottaa paksumpia roiskeläppiä. Just tuossa mietin, että voiko saada Kelan korvausta rintojen kohotukseen? Nämä on koko ajan kipeät kun ne joko roikkuu raskaina kuin mitkä tai sitten nostan ne rintsikoilla "luonnottomaan" asentoon (eli siis sellaiseen, että kehtaan liikkua ihmisten ilmoilla ilman että näytän satavuotiaalta mummolta).

Push-up-rintsikoilla saa toki rinnat kivemmaksi hetkellisesti, mutta auttaako se pysyvästi rintojen ryhdikkyyttä? Ennen raskautta rintani tulivat mielestäni ryhdikkäämmiksi, kun käytin aina napakkaa urheilutoppia ja panostin parempaan selän ryhtiin.

[QUOTE="vierailija";29399325]Ikää 30 v. ja mulla on ollut riipputissit aina. Nännit osottaa melko lailla lattiaan ja vaikka kuppikoko on C:n luokkaa, se vaan tarkottaa paksumpia roiskeläppiä. Just tuossa mietin, että voiko saada Kelan korvausta rintojen kohotukseen? Nämä on koko ajan kipeät kun ne joko roikkuu raskaina kuin mitkä tai sitten nostan ne rintsikoilla "luonnottomaan" asentoon (eli siis sellaiseen, että kehtaan liikkua ihmisten ilmoilla ilman että näytän satavuotiaalta mummolta).[/QUOTE]

Ei Kela mitään rintojenkohotusta korvaa, koska se on esteettistä kirurgiaa. Terveydellisistä syistä voi saada rintojen pienennysleikkauksen esim. jos lähtökohta on G-kuppi ja selkeesti terveyshaittoja selälle ja ryhdille.

Yhteistyössä