P
paperinukke
Vieras
No hui kauheeta, joillakin on jo nuorempanakin... Mutta kyllä se kauhistuttaa, kun katson itseäni peilistä. Ennen raskautta minulla oli kauniit, pyöreät ja terhakkaat rinnat. Sain kehuja niin miehiltä kuin naisiltakin. Isot ei ollu, mut sopivat.
Nyt rinnat roikkuu hieman, nännit eri kohdilla toisiinsa verrattuna, helvetinmoiset raskausarvet, leveät nännipihat... Aiemmin käytin V-mallisia, melko paljastavia paitoja. Nyt siis menee koko vaatekaappi uusiks, kun niitä ei voi käyttää leveän nännipihan ja arpien vuoksi. Näyttää nimittäin tosi rivolta, kun nännipiha näkyy niistä. Ja arvet todella rumat.
Muut on yrittäneet lohduttaa, mutta ei se oikein auta. Kyllä minä tiesin, että vatsa tulisi täyteen raskausarpia, mutta itkin kun rinnat meni piloille. Ja persekin saatana
Onneksi kasvot ja sääret on kauniit sentään, että jotain jäi. Onneksi itsetuntoni riippuu muistakin kuin ulkonäöllisistä seikoista, mutta kyllä tää hieman sitä nakertaa. Tähänkö tää nuoruus loppui? Enkö enää voi pukeutua seksikkäästi? Kiinteytyykö rinnat enää, kutistuuko nännipiha?
Nyt rinnat roikkuu hieman, nännit eri kohdilla toisiinsa verrattuna, helvetinmoiset raskausarvet, leveät nännipihat... Aiemmin käytin V-mallisia, melko paljastavia paitoja. Nyt siis menee koko vaatekaappi uusiks, kun niitä ei voi käyttää leveän nännipihan ja arpien vuoksi. Näyttää nimittäin tosi rivolta, kun nännipiha näkyy niistä. Ja arvet todella rumat.
Muut on yrittäneet lohduttaa, mutta ei se oikein auta. Kyllä minä tiesin, että vatsa tulisi täyteen raskausarpia, mutta itkin kun rinnat meni piloille. Ja persekin saatana