Riita Jani Sievisen kotona - poliisi soitettiin paikalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Poliisia tarvittiin avuksi ex-urheilija Jani Sievisen ja hänen ex-vaimonsa Susannan välille äityneeseen riitaan sunnuntaina Nummelassa.

Poliisi käväisi paikalla Janin omakotitalon pihalla klo 22 jälkeen, kun hänen ex-vaimonsa oli soittanut virkavallan avuksi. Kyseessä oli lasten tapaamisjärjestelyihin liittyvä eripura.

Hymyn tietojen mukaan Susanna Sievinen oli päätynyt soittamaan poliisille, kun lapset olivat äitinsä luona vietetyn viikon päätteeksi palanneet kotiinsa, mutta paikalla olikin lastenhoitaja, eikä isä.

-En halua kommentoida tätä enempää julkisuudessa, mutta myönnän kutsuneeni virkavallan paikalle. Minulla on yhteishuoltajuus lapsista Janin kanssa, ei muiden, Susanna Sievinen painottaa Hymy-lehdelle.

Asia ratkesi Jani Sievisen tultua paikalle.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/riita-jani-sievisen-kotona-poliisi-soitettiin-paikalle

Ei mielestäni nyt ihan poliisin asia kuitenkaan...

kaverin miehen ex-liitosta oleva tytär oli meillä koko viikonlopun kun mies vietiin polttareihin. Onneks ei tullu poliisit..

Vaikka okei, itse kyllä kummaksun sitä, että lähiviikonlopuksi suunniteltiin moinen, eikä se edes tuntunut isää haittaavan. Mutta ei kai siinä poliisia tartte?

Jos en näytä sille naamaani kun palauttaa muksuja,se vie ne takaisin kotiinsa ja tekee lastensuojeluilmoituksen.
Nyt se uhkas äsken mua oikeustoimenpiteillä kun makisoi elatusmaksut enkä antanut kuopukselle karkkirahaa.
Sen mielestä kun elarit on tarkoitettu lasten huvirahastoksi.

no kyllä mä periaatteessa ymmärrän ton, että kun äiti tuo lapset isälleen niin olis kiva että isä tai isän vaimo, olisi ottamassa lapset vastaan, eikä joku lastenhoitaja.
Mutta tottakai nyt kun on puhe jostain ihmisestä josta suurinosa ei tykkää, niin tämähän on naurettavaa. Jos taas kyse olis vaikka jostain suositusta palstalaisesta, niin johan annettais vinkkiä ettei tollaselle isälle enää ikinä lapsia jätetä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä mä periaatteessa ymmärrän ton, että kun äiti tuo lapset isälleen niin olis kiva että isä tai isän vaimo, olisi ottamassa lapset vastaan, eikä joku lastenhoitaja.
Mutta tottakai nyt kun on puhe jostain ihmisestä josta suurinosa ei tykkää, niin tämähän on naurettavaa. Jos taas kyse olis vaikka jostain suositusta palstalaisesta, niin johan annettais vinkkiä ettei tollaselle isälle enää ikinä lapsia jätetä!

Pojathan asuu isällään... tuskin se hoitaja mikään vieras on.
..joku haluu taas vaan julkisuutta.

No mä ymmärrän ettei halua jättää lapsia sinne lastenhoitajalle jos ei tätä ennestään tunne mutta et soittaa sen takia poliisit paikalle niin mun ymmärrys loppuu :o

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
ja ne pojat on mitä, 13 ja 15?? :D
Minäkin aloin miettiä poikien ikää. Ja joo, mun exäni on tuonut pojan kotiin niin että täällä ei ole ollut kuin koira vastassa. Siis teini-ikäisen pojan.

Niin mut sähän oot muutenkin sellainen huithapeli, joka jätti poikansa yksin nukkuun (ja oliko parvekkeen ovikin auki tjtn...) kun menit kaljalle! :o

:laugh: Sori, oli pakko kaivaa tämä vanha juttu esiin! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

No mä ymmärrän ettei halua jättää lapsia sinne lastenhoitajalle jos ei tätä ennestään tunne mutta et soittaa sen takia poliisit paikalle niin mun ymmärrys loppuu :o

tais soittaa ensin hymyn paikalle ja sit poliisin..... hiemanko julkisuuden kipeä ihminen. on taas tosi paljon ajatellu lapsia...kiva mennä poikein kouluun kun kavverit on taas lukenu äidin kuulumiset hymystä

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Niin mut sähän oot muutenkin sellainen huithapeli, joka jätti poikansa yksin nukkuun (ja oliko parvekkeen ovikin auki tjtn...) kun menit kaljalle! :o

:laugh: Sori, oli pakko kaivaa tämä vanha juttu esiin! :laugh:
Totta :D :D :D

Yhteistyössä