Riita Jani Sievisen kotona - poliisi soitettiin paikalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ei voi muuta sanoa että kyllä Jani sai paremman vaimon tilalle, Mari vaikuttaa herttaiselta, fiksulta ja täysjärkiseltä, toisin kuin edeltäjänsä. :x

Oiskohan jotain tekemistä myös sillä, että Susanna on uhrannut tyyliin koko elämänsä ja parhaat vuotensa Janille ja lapsille. Nyt uuden naisen kanssa Jani on niiiiiiin osallistuvaa perheenisää...

Parhaat vuotensa :D Ja eikös sekin jossain vaiheessa opiskellut vai mitälie ihan eri paikkakunnalla ja oli vain viikonloppuisin perheensä kanssa? Että se siitä urhautumisesta...

Täs oli varmaan jokin vitsi takana...
Lapsi jotain 18 tai isä kotona tjtn? Muutenhan tuo on ihan hirveää...
Kertokaa ihmeessä, jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä kanssa. :D Mielipiteeni Keittiksestä muuttui silloin ikuisiksi ajoiksi. :xmas: Vastuuton äiti.
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ei voi muuta sanoa että kyllä Jani sai paremman vaimon tilalle, Mari vaikuttaa herttaiselta, fiksulta ja täysjärkiseltä, toisin kuin edeltäjänsä. :x

Oiskohan jotain tekemistä myös sillä, että Susanna on uhrannut tyyliin koko elämänsä ja parhaat vuotensa Janille ja lapsille. Nyt uuden naisen kanssa Jani on niiiiiiin osallistuvaa perheenisää...

No voi kyynel. Uhrasi oikeen parhaat vuotensa eikä saanu palkaksi kun kaks lasta, rutosti julkisuutta ja mainetta uralleen ja elatusta Sieviseltä. Nyyh.

Mitäs jos Jani uhrasi parhaat vuotensa Susannan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka siksi että poikia oltiin asinamukaisesti vastassa kotona:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
no kyllä mä periaatteessa ymmärrän ton, että kun äiti tuo lapset isälleen niin olis kiva että isä tai isän vaimo, olisi ottamassa lapset vastaan, eikä joku lastenhoitaja.
Mutta tottakai nyt kun on puhe jostain ihmisestä josta suurinosa ei tykkää, niin tämähän on naurettavaa. Jos taas kyse olis vaikka jostain suositusta palstalaisesta, niin johan annettais vinkkiä ettei tollaselle isälle enää ikinä lapsia jätetä!

Periaatteessa ymmärrän että ois kiva, mutta ymmärrätkö sä ton poliisien paikalle kutsumisen? Oisko ollu mitään vaikka soittaa sille isälle?

lukiko jossain että ensimmäinen puhelu oli nimenomaan poliisille?

Ei lukenut. Edeleen, ymmärrätkö sä ton poliisien paikalle kutsumisen? Mitä helvettiä NE siellä tekee, ottaa lapset huostaan? MIKÄ niillä pojilla oli hätänä? Miksei Suski pakannu niitä poikia takas omaan autoon ja vieny kotio?
Mikään laki ei velvoita että juuri sen vastaanottavan vanhemman pitää olla paikalla kun lapset palautetaan,riittää että siellä on selväpäinen aikuinen.
Se ei ole syy pakata lapsia autoon ja viedä takaisin kotiinsa jo0s juuri se lähivanhempi ei ole itse paikalla.Ja tämä on fakta,olen itse kyseisen asian tiimoilta lastensuojeluun joutunut olemaan yhteydessä.
Öööh... ymmärsitkö sä nyt oikeen mitään?

Onko se sitten sun mielestä syy soittaa poliisit? Väitinkö että se on syy viedä pojat takas? Mutta jos nyt ei jostain ihmeen mielentempauksesta suostu poikia omaan kotiinsa jättämään, niin ennemmin nyt vie vaikka ne lapset takas kun soittaa poliisit. Mitä HITTOA ne siellä tekee kun mitään lakia ei oo rikottu? Ois ny soittanu vielä palokunnan, ne ois kuulunu paikalle ihan yhtä lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja oft:
no tua, ihan vaan tbw, mikä lasten kodinvaihtoaika klo 22 on?

Eiköhän se voi olla ihan vanhempien välinen sopimusasia...?

Varmaan joo, mutta sitä suuremmalla syyllä ihmetyttää poliisin kutsuminen ja etenkin saapuminen. Jos noinkin myöhäinen aika on ok, miksi riehaantua lastenhoitajasta?

No, ehkä tässä on jotain mitä me ei tiedetä. Uus lastenhoitaja? Tai muuten vaan Hymy-lehden "saamien tietojen" mukaan kirjoitettu.

Halusivat varmaan tsekata onko Susanna mahdollisesti osastohoidon tarpeessa...

Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka siksi että poikia oltiin asinamukaisesti vastassa kotona:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
no kyllä mä periaatteessa ymmärrän ton, että kun äiti tuo lapset isälleen niin olis kiva että isä tai isän vaimo, olisi ottamassa lapset vastaan, eikä joku lastenhoitaja.
Mutta tottakai nyt kun on puhe jostain ihmisestä josta suurinosa ei tykkää, niin tämähän on naurettavaa. Jos taas kyse olis vaikka jostain suositusta palstalaisesta, niin johan annettais vinkkiä ettei tollaselle isälle enää ikinä lapsia jätetä!

Periaatteessa ymmärrän että ois kiva, mutta ymmärrätkö sä ton poliisien paikalle kutsumisen? Oisko ollu mitään vaikka soittaa sille isälle?

lukiko jossain että ensimmäinen puhelu oli nimenomaan poliisille?

Ei lukenut. Edeleen, ymmärrätkö sä ton poliisien paikalle kutsumisen? Mitä helvettiä NE siellä tekee, ottaa lapset huostaan? MIKÄ niillä pojilla oli hätänä? Miksei Suski pakannu niitä poikia takas omaan autoon ja vieny kotio?
Mikään laki ei velvoita että juuri sen vastaanottavan vanhemman pitää olla paikalla kun lapset palautetaan,riittää että siellä on selväpäinen aikuinen.
Se ei ole syy pakata lapsia autoon ja viedä takaisin kotiinsa jo0s juuri se lähivanhempi ei ole itse paikalla.Ja tämä on fakta,olen itse kyseisen asian tiimoilta lastensuojeluun joutunut olemaan yhteydessä.
Öööh... ymmärsitkö sä nyt oikeen mitään?

Onko se sitten sun mielestä syy soittaa poliisit? Väitinkö että se on syy viedä pojat takas? Mutta jos nyt ei jostain ihmeen mielentempauksesta suostu poikia omaan kotiinsa jättämään, niin ennemmin nyt vie vaikka ne lapset takas kun soittaa poliisit. Mitä HITTOA ne siellä tekee kun mitään lakia ei oo rikottu? Ois ny soittanu vielä palokunnan, ne ois kuulunu paikalle ihan yhtä lailla.

Hänellä ei ollut oikeutta viedä poikia takaisin koska mitään lakipykälää ei olla rikottu.Ymmärsitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Oli muistaakseni just täyttänyt - tai täyttämässä - 17 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja muistanko väärin?:

Parhaat vuotensa :D Ja eikös sekin jossain vaiheessa opiskellut vai mitälie ihan eri paikkakunnalla ja oli vain viikonloppuisin perheensä kanssa? Että se siitä urhautumisesta...

Ehkä Susannakin oli alkuun silloin parikymppisenä herttainen, fiksu ja täysjärkinen. Eiköhän tuo Marikin opi "tavoille" kun tarpeeksi kauan Jania katselee...tuppaa niin yleensä noille nuoremmille toisille vaimoille käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Järjestäisittekö te tuon ikäisille lapsille lastenvahtia, jos olisitte illan pois ja lapsilla olisi avaimet?

No Janin ja marin on varmaan pakko, mutta se on eri juttu.

Järjestäisin, jos en olisi kotona klo 22. Nuorempi lapsistahan on vasta 9v.

Olikohan perhelehdessä vai missä juttua Marista ja siinä maininta ohimennen Susannan tempauksista eli ymmärtääkseni noi on heille ihan arkipäivää. Mä vain jotenkin ajattelin, että kun erosta on jo noikin kauan aikaa, niin ihan tollaisiin ylilyönteihin ei olisi tarvetta :/ Ymmärtäisin ehkä, että jos pieniä taaparoita veisi isälleen, olisi kohtuullista ilmoittaa, jos paikalla isän sijaan olisikin mummo, ihan sillä, ettei yllättävää tilannetta lapsille tulisi, mutta teinipojoikien pitäisi kyllä kestää se, että kotona onkin joku muu aikuinen... kun tosiaan tuon ikäiset voisivat toiseen kellonaikaan mennä tyhjään kotiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

No mä ymmärrän ettei halua jättää lapsia sinne lastenhoitajalle jos ei tätä ennestään tunne mutta et soittaa sen takia poliisit paikalle niin mun ymmärrys loppuu :o

lastenhoitajana oli ISOÄITI.

Mä kanssa. :D Mielipiteeni Keittiksestä muuttui silloin ikuisiksi ajoiksi. :xmas: Vastuuton äiti.

Mut tään keittiksen pojan isähän vierailee muutenki heillä usein. Olen ymärtnyt että ovat kuitenki kavereita, vaikka eronneet ovatkin, eiköhän tuo poika ole isääns paljon nähnyt muutenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

Mut tään keittiksen pojan isähän vierailee muutenki heillä usein. Olen ymärtnyt että ovat kuitenki kavereita, vaikka eronneet ovatkin, eiköhän tuo poika ole isääns paljon nähnyt muutenkin

Bkm heitti tuon kommentin vitsillä... Keittiksen poika oli silloin 17 tai 18 v. kun keittis piipahti olusella :D

Ja lapsia oli vastaanotamassa näiden mummi (Janin äiti) Ihan uskomatonta, että poliisit piti soittaa paikalle ja nyt on Suski menossa puimaan asiaa lastenvalvoja luo!

Ihan kiusanteolta tupo vaikuttaa, ikävä kyllä....

Yhteistyössä