Riita miehen kans, lähetin miestä pois ja hän meni

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Munki mielestä teidän elämä vaikuttaa aika kaoottiselta. Millon lentää mies pihalle, milloin vaimo. Tapellaan vähän välilä jostain talon remontista. Sitten lepytetään miestä, lapsia ja vähän itseäkin ostamalla kassi kaupalla tavaraa. Välillä käydään strippaamassa, että saadaan taas lisää rahaa hiuslisäkkeiden, tekokynsien, vaatteiden ym krääsän ostamiseen.

sorry mut mun miehellä sen verran hyvää palkkaa,ettei mun tarvi tehdä työtä ollenkaan, noilla rahoilla mulla muita tekemistä kun ostella jotain hiuslisäkeitä, siihen mun miehelläkin rahaa löytyy sen verran, sekä en mä mihinkään pihalle ole lentänyt kertakaan, mä olen se ilkeä, joka käsken miestä mennä pois isän luo asumaan jos ei se perheen varten jaksa vieläkään tehdä mitään

Jos teillä kerran noin paljon rahaa, ja mies omasta työstään ja remontista väsynyt, ettekö voisi tehdä niin että mies vähentäisi työntekoa tai palkkaisitte jonkun tekemään remontin loppuun, ja sitten eläisitte vähän vähemmän tuhlaillen jos ei rahaa ole samalla tavalla??

mä kerroin jo ettei se halua ketään palkata, mut joskus mä kyllä itse palkan ja ihan sama mitä se sano, mut kun sähköhommista kysee, mä en miehelle luota itse

herranjee, sun mies ei saa edes tehdä itse sähkötöitä, ellei ole laillistettu sähköasentaja! Siis ootteko te tosiaankin noin tolloja? En enää ihmettele, että putket kaatuu talon päälle :o

Riitelyyn tarvitaan yleensä molemmat osapuolet.
Mies käy töissä ja sitten pitäs vielä töiden jälkeen jaksaa remontoida. Ei se kaikilta onnistu.

Jos miehes on masentunu, hän ei välttämättä sitä itse edes tajua tai ei halua tajuta/tunnustaa.

Savanna, ei se kaikki vika ole miehessäs, vaan on sitä vikaa sinussaki.

Alkuperäinen kirjoittaja voe:
Sun miehes tienaa niin hyvin ettei sun tarvii tehdä työtä a silti sulla on kolme työpaikkaa? Jotenkin nyt ei ihan natsannut nämä jutut....

mun mies kyllä tienaa hyvin
mutta mä aloitin strippamaalla, nyt mulla myös tarjoilijan hommia, vakituista ja se on mulle positiivinen juttu, koska saan kokemusta ja jo vuoden päästä voi yksin työskennellä baaritiskin takana ja varma joissakin vaiheessa se olis hyvää, sitten päätin avaata, kun en tiennyt mihin laitan rahaa avaata oma verkkokauppa, nyt olen myös avaamassa pikkuhiljaa oma kauppa keskustassa, jos kaikki menee hyvin =)

Mihin sä sit tarvitset noi kaikki kolme työtä jos kerran rahaa tulee ovista ja ikkunoista?

Miten sä jaksat kaikkea tuota. Kolme työtä, lasten kotihoito, ruoanlaitto, siivous, pyykinpesu yms. kotihommat?! Suoraan sanottuna olisin itse ihan hermoraunio sinun sijassasi.

Miten sä jaksat kaikkea tuota. Kolme työtä, lasten kotihoito, ruoanlaitto, siivous, pyykinpesu yms. kotihommat?! Suoraan sanottuna olisin itse ihan hermoraunio sinun sijassasi.

Hänen äitinsä on heillä paljon, hoitaa lapsia ja auttaa kotihommissa, näin olen ymmärtänyt.

Mutta tosiaan Savanna, kannattaisi harkita töiden vähentämistä koska taloudellista pakkoa ei ole, näin saisit aikaa olla kotona perheen kanssa, stressi ja riidaat voisivat vähentyä kun et olisi koko ajan lennossa paikasta toiseen.

Yhteistyössä