riita töissä open kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
eräs ala-asteikäinen lapsi ei ole tällä viikolla suostunut syömään mitään koulussa ihan kiukuttelun vuoksi ja ope on antanu heti ekasta vastaväitteestä periks ja "palkinnu" lapsen päästämällä sen ulos heti sit ku muut viel syö.(siel jo sillon valvontaa ku syödään porrastetusti, et ei se ypöyksin ulkona oo..)
mä sit asiasta hänelle mainitsin ja se alko sitä linjaa vetää et mä en tiiä mistää mitää ja hän on tehnyt voitavansa ja et mä en saa koulunkäyntiavustajana puuttua asiaan.
sanoin sit et tästä on laitettava viestiä kotiin et tietävät et lapsi ei oo syöny ja ope jotai mumisi siihen vaan. kirjotin sit reissariin et ei oo syöny jne ja ku annoin vihkon lapselle, ni ope nappas mua ranteesta kii ja sihahti et mitä kirjotit??!! sanoin et kirjotin siitä syömättömyydestä! ni ope sano et tähän palataan tunnin jälkee ja sit se räjähti mun silmille ku EI KUULU KOTIVÄELLE SYÖKÖ LAPSI KOULUSSA VAI EI :o

siis kyllä minä haluan aina tietää lapseni syömiset!!!!! :kieh:
ja niin paljon ollu tekemisissä tän lapsen vanhempien kanssa et laitan pääni pantiks et nekin haluu tietää!

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Ehkä se pelkää, että astut sen varpaille.

on sijainen ja niin pelkääkin. ilmoitti heti loman jälkeen, että "olen ollut varvasleikkauksessa, ei tartte talloa varpaille...."
:whistle:

ja voin käsi sydämellä vakuuttaa että ei oo mun puolelta pienintäkään yritystä talloa varpaita, mulla vaan oli ennen tätä tyyppiä niin selkee työnkuva johon sit totuin ja nyt mut on alennettu siivoojaks ja ku purnaan vastaan, niin astun varpaille :whistle:

Teidän olis hyvä keskustella teidän molempien työkuvasta yhdessä, kun yhteistyötä on kuitenkin pakko tehdä. Säilyy molemmilla työrauha.

Siinä olen samaa mieltä, että vanhemmilla on ehdottomasti oikeus tietää. Tuo ranteesta nappaaminen kuulostaa TOSI TOSI pahalta, oletko ajatellut jättää sen silleen....? :whistle:

T: ope

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Teidän olis hyvä keskustella teidän molempien työkuvasta yhdessä, kun yhteistyötä on kuitenkin pakko tehdä. Säilyy molemmilla työrauha.

Siinä olen samaa mieltä, että vanhemmilla on ehdottomasti oikeus tietää. Tuo ranteesta nappaaminen kuulostaa TOSI TOSI pahalta.... :whistle:

meillä oli viime keväänä varmaan 7 työilmapiiripalaveria missä keskusteltiin tää sijainen, minä, toinen kka ja reksi ja tässä lopputulos :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Siinä olen samaa mieltä, että vanhemmilla on ehdottomasti oikeus tietää. Tuo ranteesta nappaaminen kuulostaa TOSI TOSI pahalta.... :whistle:

meillä oli viime keväänä varmaan 7 työilmapiiripalaveria missä keskusteltiin tää sijainen, minä, toinen kka ja reksi ja tässä lopputulos :whistle:

:( No huhheijaa. Eikö koulun vaihtaminen ala houkuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäikö viesti vihkoon vai poistettiinko se?

jäi vihkoon ja meni kotiin :)
sillon kun tää sijainen alotti niin reksi sanoi sille et mä hoidan pääsääntösesti tämän lapsen kohdalla viestittelyt kotiin, toki opettaja lukee ne viestit ja niistä keskustellaan jos tarvii, mut tässä tapauksessa kun kirjotetaan aina se päivän kulku,niin ei edellinen sijainen ees halunnu joka päivä lukee sitä ku olin kirjottanu et meni hyvin tai huonosti ja tää suju ja tää ei.

mut tää sijainen on tehny selväks et kka:t on ilmaa ja mitättömiä säälittäviä paskoja joille ei kuulu mikään ja jotka ei puutu mihinkään.

:( No huhheijaa. Eikö koulun vaihtaminen ala houkuttaa?

mul on vuosi viel työsopparia jäljellä ja siihen asti aion kestää hammasta purren. vakiope saattaa tulla jo tän vuoden puolella takas :)
eikä tääl jumalan seläntakana oo töitä.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäikö viesti vihkoon vai poistettiinko se?

jäi vihkoon ja meni kotiin :)
sillon kun tää sijainen alotti niin reksi sanoi sille et mä hoidan pääsääntösesti tämän lapsen kohdalla viestittelyt kotiin, toki opettaja lukee ne viestit ja niistä keskustellaan jos tarvii, mut tässä tapauksessa kun kirjotetaan aina se päivän kulku,niin ei edellinen sijainen ees halunnu joka päivä lukee sitä ku olin kirjottanu et meni hyvin tai huonosti ja tää suju ja tää ei.

mut tää sijainen on tehny selväks et kka:t on ilmaa ja mitättömiä säälittäviä paskoja joille ei kuulu mikään ja jotka ei puutu mihinkään.

Meillä on samanlainen vakkari, joten milläpä hänet savustat ulos, et millään.
3 avustajaansa on saanut tässä vuoden sisällä itkemään ja vaihtamaan luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Meillä oli pojalla samaa, selvis syy: haluaa ekana pihalle, eikä malta syödä...

ensin se on sitä kiukuttelua ja sit ku huomaa et saa periks ni osaa kyl käyttää sitä. ja tämän menin typeränä sanomaan sille opelle jonka mielestä teoriani oli aivan naurettava :whistle:

ensin se on sitä kiukuttelua ja sit ku huomaa et saa periks ni osaa kyl käyttää sitä. ja tämän menin typeränä sanomaan sille opelle jonka mielestä teoriani oli aivan naurettava :whistle:

Kannattaa tosiaan istuttaa vaan pöydässä, ei muutkaan pääse pöydästä heti jos ei maistu, vaan ihan loppupäässä. ainakin näin meillä on käytäntö.

Kannattaa tosiaan istuttaa vaan pöydässä, ei muutkaan pääse pöydästä heti jos ei maistu, vaan ihan loppupäässä. ainakin näin meillä on käytäntö.

no mä sanoin et pojalle laitetaan ruoka lautaselle ja lautanen nenän eteen ja se istuu siin -vaikka sit syömättä- mut sen ajan et muutkin pääsee ulos.
mut eieieiei |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Vahvistit lujasti päätökseni jäädä kotiin tuosta työstä, kiitos. :flower: =)

ole hyvä vaan :D

vuoden päästä mäkin vaihdan muihin hommiin =)
tällä palkalla en tätä paskaa kestä.

Palkka on kyllä karmean huono, vaikka työ vastaa monissa paikoissa erityisopettajan työtä ihan täysin. Meidän koulussa avustajat on todella arvostettuja, ne on erityisopetustiimissä johon tavisopettajilla ei ole mitään asiaa.

Yhteistyössä