K
ksp
Vieras
Itse perheellisenä olen mieluusti ollut viikonloppuisin töissä, niin on viikolla vapaata ja saa mies huseerata lasten kanssa miten lystää viikonloput. Tosin sinkkuna ollessa monet juhlapyhytä oli tylsiä biletyksen kannalta, kun kaikki amatöörit on liikenteessä, joten silloin olisin mielelläni ollut töissä (tosin biletys ei ole oikeasti koskaan mun työhön vaikuttanut eikä päin vastoin, kun selvinpäin olen kuitenkin).
Mutta kai sinkuissakin on sellasia, jotka haluavat viettää juhlapyhät perheensä kanssa.
Kannatan kiertävää lomalistaa siten, että lomanvalintavuorot kiertää, ei lomaviikot. Eli tänä vuonna A saa toivoa ensin, B sitten C sitten ja seuraavana vuonna otetaan ensin huomioon B sit C ja A jää viimeiseksi.
Jos lomaviikot tai kuukaudet kiertää, voi jollakulla osua joka vuosi loma huonoon aikaan.
Mutta kai sinkuissakin on sellasia, jotka haluavat viettää juhlapyhät perheensä kanssa.
Kannatan kiertävää lomalistaa siten, että lomanvalintavuorot kiertää, ei lomaviikot. Eli tänä vuonna A saa toivoa ensin, B sitten C sitten ja seuraavana vuonna otetaan ensin huomioon B sit C ja A jää viimeiseksi.
Jos lomaviikot tai kuukaudet kiertää, voi jollakulla osua joka vuosi loma huonoon aikaan.