A
a
Vieras
Kolme lasta alle 9v ja kaksi aikuista. Rahat pitäs riittää ruokaan ja bensaan (autolla kuljen n. 80km/pv), laskut on maksettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Kolme lasta alle 9v ja kaksi aikuista. Rahat pitäs riittää ruokaan ja bensaan (autolla kuljen n. 80km/pv), laskut on maksettu.
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:No entäs kun täällä saman kokoinen perhe ja rahaa 40e???? Riittääkö? Pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja pirpana:Luulisi todellakin riittävän! Sillähän elelee tosi hyvin!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:No entäs kun täällä saman kokoinen perhe ja rahaa 40e???? Riittääkö? Pakko.
Sori, en voi mitenkään uskoa, että tuo määrä riittää ellei teillä oo pakastin täynnä ruokaa. Tuolla rahamäärällä ajaisin töihin korkeintaan 3 päivää....
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:No entäs kun täällä saman kokoinen perhe ja rahaa 40e???? Riittääkö? Pakko.
Sori, en voi mitenkään uskoa, että tuo määrä riittää ellei teillä oo pakastin täynnä ruokaa. Tuolla rahamäärällä ajaisin töihin korkeintaan 3 päivää....
millanen syöppö sulla on autona???
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:millanen syöppö sulla on autona???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:millanen syöppö sulla on autona???
Meillä on iso auto jossa 3.8L moottori, vie siis paljon bensaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:No entäs kun täällä saman kokoinen perhe ja rahaa 40e???? Riittääkö? Pakko.
Sori, en voi mitenkään uskoa, että tuo määrä riittää ellei teillä oo pakastin täynnä ruokaa. Tuolla rahamäärällä ajaisin töihin korkeintaan 3 päivää....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No arvon just, että riittäiskö meillä 40? viikon ruokiin. 600? on kyllä jo kova raha, tee ruuat itse alusta loppuun niin tuosta jää vielä helposti 200? säästöön.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:millanen syöppö sulla on autona???
Meillä on iso auto jossa 3.8L moottori, vie siis paljon bensaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:millanen syöppö sulla on autona???
Meillä on iso auto jossa 3.8L moottori, vie siis paljon bensaa.
crysleri?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:millanen syöppö sulla on autona???
Meillä on iso auto jossa 3.8L moottori, vie siis paljon bensaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No arvon just, että riittäiskö meillä 40? viikon ruokiin. 600? on kyllä jo kova raha, tee ruuat itse alusta loppuun niin tuosta jää vielä helposti 200? säästöön.
No siis minä teenkin AINA ruoat alusta loppuun itse. Nyt vaan mietin, että onko tuossa summassa yhtään pelivaraa vai meneekö kaikki perustarvikkeisiin, eli ruokaan ja bensaan. Lähinnä ajatuksena se, että kärsiikö ostaa lapsille talvivaatteita vai loppuuko rahat kesken jos nyt ostan...
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:millanen syöppö sulla on autona???
Meillä on iso auto jossa 3.8L moottori, vie siis paljon bensaa.
No ihan varmasti vie paaaaaaljon bensaa.Mutta sen kait olette tiedostaneetkin autoa ostaessanne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsilisät tulee tässä kuussa jo 23.10. Eli 600e 2 viikoksi. Kyllä varmaan riittää, kun laitat riittämään. Meillä ei ihan tuotakaan ja 4 lasta.