No pitäiskö mun olla antamatta 2 lämmintä ruokaa päivässä jos toiselle kelpaa
Mulle on ihan sama miten muut tekee,mut meillä mennään näillä eväillä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No pitäiskö mun olla antamatta 2 lämmintä ruokaa päivässä jos toiselle kelpaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juurikin näin:Alkuperäinen kirjoittaja mä:miksi pitäis aina olla sitä lämmintä???? Ihmettelen tuota periaatetta. Kyllä vihannekset, juurekset, salaatit yms lisättynä makaroonilla, riisillä, tonnikalalla, kinkulla, juustolla jne ovat ihan yhtä ravitsevia... niin ja toisaalta toisena pääruokana menee vaikka puuro tai mitä ikinä tulee mieleen... ei se lämmin sitä ravintoarvoo lisää...
Näin onEi sen ruuan tarvitse olla lämmintä, kunhan se koostuu ravinto-opillisesti oikeista aineksista. Yleensä kyllä mielletään, että vain se lämmin ruoka on sitä oikeeta ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:No meidän 3-vuotias ei hoitopäivän jälkeen syö kotona kuin näkkäriä ja/tai hedelmiä![]()
Väkisinkö poikaan pitäis lämmintä, itsetehtyä ruokaa tunkea :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No pitäiskö mun olla antamatta 2 lämmintä ruokaa päivässä jos toiselle kelpaa![]()
No pitäs tietenki ! Haloo, ihmiset on erilaisia, lapsetkin, mutta sitähän täällä palstalla ei tunnuta käsittävän oli asia mikä tahansa. Se mikä sopii ja käy toiselle ei ehkä sovi/käy toiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:riippuu myös minkä ikäisiä lapsia on. pienemmille kyllä kaksi lämmintä ateriaa päivässä. ja tosissaan ihan ruokaa eikä burkereita ja pitsaa.