Riittäisikö teillä kärsivällisyys, minun alkaa olla jo koetuksella...

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Tyttönen siirtyi jo 2.5kk sitten nukkumaan lasten sänkyyn, pinnasänky siirrettiin autotalliin koska on ehdottomasti maalattava uudelleen.
Vauva on liki 3kk, pinnis osina miehen työpaikalla, odottamassa sitä maalaamista.
Miehen pitäisi töiden jälkeen jäädä se maalaamaan, ikinä ei jaksa. Nyt on veljensä mökillä rakennushommissa, sen kyllä jaksaa..

Vauva nukkuu äp:n laatikossa ja tilaa ei oikeastaan enään ole.
Kolme viikkoa olen jo miehelle hokenut että se pinnis on saatava käyttöön, pian.
Pinnis pitää maalata ruiskulla aiempien maalausten takia, joten en voi tehdä sitä itse..

Pinnis on tosi kiva, Muuramen malli, mutta kohta minä ostan uuden, tarve on jo suuri..

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Hermothan tossa menis. Meillä se on niin, et jos jotain haluu saada tehtyy nii täytyy ite tarttuu hommiin...

Niin se on nykyään täälläkin, ja kun se samperin sänky on siellä työpaikalla niin en voi edes yrittää tehdä mitään |O

Viime viikolla vaihdettiin huonejärjestystä ja mies itse sanoi että nyt laitetaan lasten olohuone kuntoon, vaan eipä ne tavarat itsestään yläkerrasta alakertaan siirtyneen.. Kehtasi vielä kysellä myöhemmin illalla miten minä olen voinut lasten isomman tv:n kantaa alas |O

Ilmoitat, että jos ei saa vanhaa maalattua menet sitten ostamaan uuden.
Meillä on kanssa samaa saamattomuutta: kesällä tähän muutettiin ja nuoremman huoneessa on tarpeeton tankokaappi johonka oli tarkoitus ostaa hyllyt tai sitten sellainen elfan laatikko juttu. Mies saisi no hyllyt ihan pilkka hintaa kaverinsa kautta, mutta ei ole saanut soitettua kohta minä käyn ostamassa sen hyllytelineen.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Ilmoitat, että jos ei saa vanhaa maalattua menet sitten ostamaan uuden.
Meillä on kanssa samaa saamattomuutta: kesällä tähän muutettiin ja nuoremman huoneessa on tarpeeton tankokaappi johonka oli tarkoitus ostaa hyllyt tai sitten sellainen elfan laatikko juttu. Mies saisi no hyllyt ihan pilkka hintaa kaverinsa kautta, mutta ei ole saanut soitettua kohta minä käyn ostamassa sen hyllytelineen.

Minä ilmoitin jo, nyt ei ole yhtään varteen otettavaa vaihtoehtoa myynnissä :D

Meillä aivan päin vastoin. Mies ei saisi yöllä unta jos hänellä olisi joku tuollainen homma tekemättä.Tekisi niitä yötämyöten. Sekin on kuulkaas aika stressaavaan, kun ei voi koskaan jättää mitään kesken. Uuvuksiin asti raataa. Siksi emme voi koskaan remontoida tai rakentaa. Mies ei kertakaikkiaan kestä keskeneräistä ja kaikki pitää saada valmiiksi nopeasti. :whistle:

Laitettiin alakerta uusiksi vuosi sitten ja teki sen kahdessa päivässä...ja yötä päivää. Ei nukkunut ollenkaan :headwall: Siis poistettiin väliseiniä, lattiat uusiksi ja seinät.

Yhteistyössä