Meidän 2,5v. murustaja saa äidin hermot koetukselle ja ei jaksaisi imuroida joka päivä, siispä vastaus ongelmaan pitäisi olla rikkaimuri. Mutta minulla on kokemusta jostain halpisversiosta, jota saa ladata 24/7 ja se toimii sen 2 minuuttia ja hyvä jos imee mitään. Eli siis minkälainen rikkaimuri olisi oikeasti hyvä ja käytännöllinen?
Tekeekö noilla muutaman kympin imureilla mitään? En tiedä haluaisinko tuollaista varrellista tilaa viemään, asuntomme on nimittäin todella ahdas. Ja kuinkahan tehokkaat akut yleensä pitää olla, että se ei mene siihen 2min-lataus-2min-rumbaan heti parin kuukauden käytön jälkeen?
Ulkonäkö olisi vielä mukava asia, itse tykkään tuosta OBH Nordican Chilli sarjasta, punainen on pop
Mutta rikkaimuria tuohon sarjaan ei taida kuulua. Kuitenkin joku punainen-musta-linja olisi tyylikäs.
Tekeekö noilla muutaman kympin imureilla mitään? En tiedä haluaisinko tuollaista varrellista tilaa viemään, asuntomme on nimittäin todella ahdas. Ja kuinkahan tehokkaat akut yleensä pitää olla, että se ei mene siihen 2min-lataus-2min-rumbaan heti parin kuukauden käytön jälkeen?
Ulkonäkö olisi vielä mukava asia, itse tykkään tuosta OBH Nordican Chilli sarjasta, punainen on pop