rikki revitty..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikö vaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikö vaan?

Vieras
Tänään miehen pinnapaloi..ensimmäisen kerran niin..että kuristi minua lapsien nähden eikä olisi lopettanut ellei kaverinsa olisi tullut väliin.tämän jälkeen tönäisi minut lattialle..sain suojeltua vatsaa,kun olen raskaana. Ja tämä kaikki siitä,kun olen hermostunut hänen juomiseensa ja siihen,että tuo juopuneita kavereita meille.Pyysin avainta ja tästä se riemu repesi..mä oon oikeasti niin rikki,kuin ihminen voi olla..olen tehnyt rikosilmoituksen ja puhunut sossun kanssa puhelimessa,kuunnellut miehen äidin syyllistäviä puheita puhelimessa..onko kellään vastaavaa koskaan käynyt?miten tästä voi selvitä..?ihminen jota rakastan kuristaa?..musta vaan tuntuu että ei ole ulospääsyä kohta enää..huomenna haen sairaslomaa töistä ja yritän saada asiat eteenpäin..en vaan ikinä voinu uskoa,että näin vois käydä meille..

Olen pahoillani että jouduit kokemaan sellaista :(
Nyt vaan voimia lähteä ja saada asiat kuntoon itseksesi. Hae apua ja tukea mistä vain keksit pyytää sitä! Neuvolasta vaikka.

Nyt viet itsesi ja lapsesi turvaan ja pysyt kaukana tuosta miehestä.

Miehen kaveri, joka oli tilanteessa mukana, voisi myös kertoa poliisille näkemänsä. Ja omaa rikosilmoitustasi et vedä takaisin vaikka mikä tulisi.

Ja ukon äidille sanot, että hommaat hänellekin laajennetun lähestymiskiellon jos ei lopeta puheluja.

Halaus.

onpa kauhea tilanne :/ vaikea uskoa että rakas ihminen satuttaisi..sellaisesta suhteesta myös hyvin vaikea päästää irti,kun uskoo että toinen muuttuisi..

Toivottavasti saat asiasi kuntoon. Jaksamista :heart:

Juomiseen/tuo juopuneita kavereita kotiinne ja lasten nähden/olet raskaana. HALOO... ei jumankekka millä kivikaudella ihmiset elää. Saikkua kehiin, järki käteen ja toimintaa.
Vissii isännällä ihan alkisongelma!?

Hoida äkkiä asiat kuntoon, että pääset lasten kanssa pois. Itelläni kokemusta väkivaltasesta miehestä ja luojan kiitos, ei ollu lapsia, enkä edes niitä tollasen tilanteen keskelle olis halunnu. Äläkä vaan anna anteeks ja usko, niitä selityksiä ja muuttumis lupauksia. Ne on vaan sananhelinää ja tilanne voi uusiutua pahempana, jos yhessä jatkatte ja se, tuhoo myös teidän lasten elämän. Käsi joka satuttaa, ei voi rakastaa.

Ihan kokemuksesta puhun että se ei jää tuohon kuristamiseen jos vielä kattelet tuollasta,mä en päässyt tuollasesta irti millään ....älä usko vaikka se nyt selvipäin lupais mitä...."en enää ikinä tee noin"...se nimittäin tekee jos jatkat tullosen kattelemista,ei oo muuta vaihtoehtoa kuin laittaa monot erisuuntaan tai saat elää jatkuvassa pelossa,voit pahimmassa tapauksessa menettää henkes ja myös vauvan...mieti tarkkaan mitä teet,sitä uskoo että toinen voi muuttua,mutta ei se niin ole..juoppo mikä juoppo...mäkin uskoin ja luulin että toinen voi muuttua ja melkein menetin henkeni...:(,mutta onneksi tässä mä nyt istun koneella ja sain revittyä väkisin itseni irti tollasesta sairaasta suhteesta...tee säkin niin,lupaa mulle!!!JA MUISTA SÄ SELVIÄT,NIIN MÄKIN SELVISIN!!!!

mä toivon sydämeni pohjasta, että sä pidät pääsi ja lähdet suhteesta. se pilaa lastesi elämän jos jäät. ja kerron tosiaan tämän ihan oman kokemuksen kautta. isä pahoipiteli äitiä silmiemme edessä, aina selvin päin lupasi muuttua, ja äiti tietenkin uskoi ja jaksoi odottaa aina vaan siihen seuraavaan kertaan. poliisit kävi meillä monesti jne. pidä nyt päätöksestä kiinni. ei se mies siitä muutu. voimia <3

Yhteistyössä