rinnan repiminen/vihlominen imetysaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24745312]Mulla oli samanlaista aikoinaan. Olisiko jotenkin siihen herumiseen liittynyt.[/QUOTE]

mutta minulla ei ole aiemmin ollut tätä. vaikka siis nyt imettänyt sen 3kk.

se on voinut saada kylmää, ja siellä on tiehyttukos tms. aika tavallista kuitenkin että ajoittain on jotain kränää. imetä useita kertoja peräkkäin samasta rinnasta että saat sen kunnolla tyhjäksi(tai aloita muutaman kerran imetys samasta rinnasta), käy kuumassa suihkussa ja lypsä siellä tms.

Mulla on samanlaista tuntemusta ja mun mielestä tuntuu ihan kuin siinä toisessa rinnassa maito lisääntyisi samalla kun toisesta imettää. Oon päätellyt että liittyis siihen. Tunnen ihan selvästi kun toinen rinta paisuu silloin kun toisesta imettää.

Mulla oli ihan samanlaisia fiiliksiä silloin kun imetin. Tuli aina silloin tällöin ihan yhtäkkiä sellanen oikein kunnon vihlaisu, joka nosti niskavillatkin pystyyn. Ilmeisesti se maito siellä vaan aina nousi. Loppui ihan itsekseen ajan kuluessa...

Jos se on vihlovaa tunnetta ja on tullut nyt yllättäin, ei liity herumiseen. Minulla on myös joskus sitä. Näyttääkö nänni erilaiselta kuin toisessa? Minä epäilen että itselläni oli silloin hiivasieni rinnassa, vauvan suussakin kun oli sammasta. Vaikka vauvan suusta sammas saatiin kuriin, aina silloin tällöin toinen rinta oikuttelee ja siinä on pitkään imetyksen jälkeen valkoinen nystyrä (ei sellaista valkoista jota saisi irti, vaan niinkuin verenkiertohäiriö). Vihlonta ei minulla tunnu niinkään imetyksen aikana vaan enemmänkin sen jälkeen.

Se helpottaa että on pelkkä puuvilla päällä. Vissyllä olen myös välillä huuhtonut. Vaikka siis se vihlonta ei ole vain siinä nännissä vaan vihlaisee syvemmältä.

Yhteistyössä