Rinnan syönti ainaista tappelemista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meme72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meme72

Jäsen
02.08.2007
199
0
16
Kaipaisin vinkkejä tähän pahenevaan ongelmaan.
Meillä poika vajaa 8 kk ja ollut rintamaidolla lähelle 6 kk:n ikää. Kiinteät maistuivat alusta asti hyvin ja edelleenkin. Suuri ongelma on ollut ja on edelleen rinnan syönti. Hänellä on välillä kausia, että kieltäytyy rinnalta muutamaksi päiväksi melkein kokonaa ja muutenkaan ei ole mikään tissinautiskelija ollut koko elinikänään. Olen järkisyistä yrittänyt jatkaa imetystä, koska maitoa on kuitenkin tullut ja se hänelle alun alkaenkin on hyvin ravinnoksi riittänyt. Nyt varmaan tulisi jo toimeen pelkällä kiinteällä ruualla ja korvikkeella, mutta jsotain syystä en ihan vähin perustein haluaisi alkaa korviketta käyttämään enää tässä vaiheessa. Kuitenkin olen aika kypsä tähän ainaiseen rinnalla tappelemiseen. Poika imaisee pari imua ja sitten alkaa kitinä tai huuto tai muut asiat kinnostavat enemmän. Ainahan sitä syytä voi etsiä ja olen kartoittanut tilannetta: hampaiden puhkeaminen, korvatulehdus, liikkumaan opetteleminen, liikaa kiinteiden syöminen, omat kuukautiset tai herumisen hidastuminen. Suurimpaan osaan noista vaan ei voi vaikuttaa! Kaipaisin kipeästi vertaistukea! Onko ketään joka painii saman ongelman kanssa ja miettii saako vauva tarpeeksi maitoa ja miksi sen imemisen kanssa aina pitää takuta....???

Yhteistyössä