N
"Nyt harmaana"
Vieras
Makoilen tässä sohvalla, kyljelläni, kuten normaalistikin. Äsken ihmettelin, että mitä märkää sohvatyynyllä on n. kahden 2e kolikon pinta-alan verran (sohvatyyny siis kainaloni alla, jotta asento on mukavampi) ja se märkä oli siis vasta imeytymässä siihen. Kokeilin heti naamani, etten ole kuolannut vahingossa ja huomasin sitten, että myös yökkärissä on märkä läntti nännin kohdalla...
Puristin nänniä, jolloin siitä erittyi hieman kirkasta nestettä. Yöpaita ja sohvatyyny on molemmat mustia, jotenka niistä en pystynyt näkemään nesteen väriä mitenkään. Neste on täysin hajutonta.
Googlettamalla löysin vaan juttuja rintasyövästä ja nyt oon ihan kauhuissani!
Juu, meinaan maanantaina soittaa ajan lekuriin, mutta siihen saakka ei auta kuin kärsiä ja pelätä
Mulla on menkat ihan loppusuoralla, mutta en usko sen johtuvan hormoneista, sillä koskaan aiemmin en ole huomannut mitään tuollaista!
Mulla ei ole lapsia, eli ei voi olla mitään maidoneritystäkään. Tietääkseni en ole raskaanakaan, koska just tosiaan menkkojen loppusuora päällä ja oli sen verran runsaat ja kivuliaat taas, että en todellakaan voi olla raskaana!
Mitähän hittoa tää voi olla? Muuta ku sitä syöpää?
Voihan helvetin kuustoista tätä naisen elämää
Puristin nänniä, jolloin siitä erittyi hieman kirkasta nestettä. Yöpaita ja sohvatyyny on molemmat mustia, jotenka niistä en pystynyt näkemään nesteen väriä mitenkään. Neste on täysin hajutonta.
Googlettamalla löysin vaan juttuja rintasyövästä ja nyt oon ihan kauhuissani!
Juu, meinaan maanantaina soittaa ajan lekuriin, mutta siihen saakka ei auta kuin kärsiä ja pelätä
Mulla on menkat ihan loppusuoralla, mutta en usko sen johtuvan hormoneista, sillä koskaan aiemmin en ole huomannut mitään tuollaista!
Mulla ei ole lapsia, eli ei voi olla mitään maidoneritystäkään. Tietääkseni en ole raskaanakaan, koska just tosiaan menkkojen loppusuora päällä ja oli sen verran runsaat ja kivuliaat taas, että en todellakaan voi olla raskaana!
Mitähän hittoa tää voi olla? Muuta ku sitä syöpää?
Voihan helvetin kuustoista tätä naisen elämää