Rinnat imetyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ahdistaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ahdistaa"

Vieras
Imetyksen lopettamisesta on n. kuukausi ja mun rinnat on ihan hirvän näköiset :( Itku meinaa tulla aina kun niitä katsoo.

Kauan teillä on mennyt, että rinnat ovat palautuneet edes suht normaaleiksi vai ovatko jääneet roikkuviksi nahkapussukoiksi? Onko kukaan ottanut silareita tästä syystä? Itse oon suunnitellut niin tekeväni jos rinnat jäävät näin rumiksi.

En nyt muista kauanko siihen meni,mutta mulla palautu kyllä ihan entiselleen.. Ennen raskautta oli b-kuppi,loppuraskaudesta/vauvan ekat kuukaudet oli vähän isommat muttei merkttävästi. Imetin n10kk ja sen jälkeen rinnat oli aluks peinemmät (ei mitkään "tyhjät pussit" mutta pienemmät ja pehmeemmät),mutta palautuivat ihan entiselleen. Oliskohan joku puol vuotta menny? Ootko laihtunu siitä mitä olit ennen raskaaksituloa? Sehän vaikuttaa rintoihin myös.

Oon laihtunut useamman kilon, mutta ei mulla ennenkään kyllä laihtuminen oo rintoihin vaikuttanut... Nyt ovat tosiaan semmoiset tyhjät pussit, toivon suuresti että täyttyisivät jossain vaiheessa (mieluiten ennen kesää ja rantakautta ;)).

Kun lopetin imetyksen, tissit olivat ihan tyhjät ja sellaset lötsähtäneet, pikkuhiljaa parani ja taisi mennä noin vuosi, jonka jälkeen eroa tuskin huomasikaan. Pää pystyyn ja kärsivälisesti nyt vain odottelemaan. Mulla ero imetyksen jälkeen kuukausi ja vuosi sen jälkeen oli huima! 6kk kohdallakin muistan kun katselin suu auki, että miten ne nyt noin voi sieltä nousta sinnikkäästi. :D

Panosta KUNNON tukeviin liiveihin! Nyt se olisi tärkeetä!

Ja olin ihan varma ettei voi palautua entiselleen kun toitotin, ettei venynyt nahka palaudu.
Kummasti ne palasi entiselleen. Olin laihempikin kuin ennen raskautta. NE LIIVIT!! ;)

imetin puoli vuotta. tyhjät pussit jäi, imetyksestä jo oli vuosi aikaa, joten mulla ainaki toivo paremmasta on heitetty. kumitissit hankin sitte kun lapset on tehty, tyyliin 5 vuoden päästä. ja aion vaan täyttää nää pussit, eli b kupin tissit saa olla tekonakin.

Mulla on kyllä jo 3 synnytystä ja imetystä takana, yhteensä 3 vuotta olen lapsiani imettänyt, jokaista 1v ikään saakka...mutta joo, rinnat ovat pilalla, enkä usko että ne tästä enää palautuvat mihinkään. Tyhjät pussit ovat, en edes rintaliivejä sovittaessa saa tolkkua, minkälaiseen kuppikokoon nämä saa kätevimmin rullattua. Oli sitten a-kuppi tai c-kuppi liiveissä, tyhjä nahkalärpäke ei sitä kuppia täytä. En pysty siis oikein edes liivejä löytämään, sellaisia hyvin istuvia. Lisäksi on vielä haalistuneita raskausarpia läjäpäin rinnoissa "koristeena".

Lisäänpä tähän vielä, että treenaan 5 krt viikossa ja treenillä tähän asiaan ei voi vaikuttaa. Muuten olen timmissä kunnossa, vain rinnat roikkuvat ja pilaavat vartalon. todella olen harkinnut jonkinlasita operaatiota, ehkä rintojen kohotusleikkaus voisi olla oma valintani. Vielä kun rahat siihen jostain löytyisi...

Yhteistyössä