rinnat ryhdikkäiksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettänyt

Vieras
ei varsinaisesti liity laihduttamiseen, mutta yhden 4kk kestäneen imetyksen jälkeen rintani ovat kuin tyhjät pussit!! en pidä niitä yhtään viehättävinä!! aion pudottaa painoani vähän, mitä nyt synnytyksen jälkeen jäi 5-7kg, mistä on muuten jo vuosi. en halua että laihdutus entisestään tyhjentäisi pussejani..... onko mitään keinoja????? olen vasta 18, joten ehkä vielä olisi toivoa rintojen suhteen..... voiteita, lihastreeniä????? mitäään???????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 13:38 imettänyt kirjoitti:
ei varsinaisesti liity laihduttamiseen, mutta yhden 4kk kestäneen imetyksen jälkeen rintani ovat kuin tyhjät pussit!! en pidä niitä yhtään viehättävinä!! aion pudottaa painoani vähän, mitä nyt synnytyksen jälkeen jäi 5-7kg, mistä on muuten jo vuosi. en halua että laihdutus entisestään tyhjentäisi pussejani..... onko mitään keinoja????? olen vasta 18, joten ehkä vielä olisi toivoa rintojen suhteen..... voiteita, lihastreeniä????? mitäään???????

Miul on takana yksi 1½vuoden imetys ja nyt imetän parhaillaan toista, toivottavasti tämäkin kestää yhtä kauan, tai ainakin sinne vuojen ikään asti.. Tyhjät pussit ne oli miulki välissä, 3kk olin esikoista imettämättä enneku kuopus syntyi.. =) Mie tahtoisin kans tietää jos joku vaa tietää jotain miten vois etes vähän saaha ryhtiä!!! :attn: :wave: Mutta epäilempä ettei siihen oo keinoja! rintalihaksethan tukee tietenni ja jos niitä vahvistaa ni se vähä vaikuttaa, mutta ei silläkään ihmeitä tee. Joten tyytyminen on sit vissii taas märkiin rukkasiin... :/ Mut silti olen onnellinen että olen saanut imettää!! :heart: Kyllä se on vahvin tunne ku peiliin kahtoo!! Sitä vartenhan naisella rinnat on että lapsi saa ravintoa! =)

Yhteistyössä