Rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rinnattomuus on minun mielestäni etu. Eivät ole haitolla rakastellessa ja yleisesti ottaen pieni rintaisilla naisilla on parempi peba:-)
Olen muutenkin enemmän peppu ihmisiä. Tykkään kosketella ja taputella ohi mennen. Kiva yhdessä kävellessä laittaa kätensä toisen farkkujen takataskuun ja vetää toinen kainalonsa. Suudella ja näyttää kaikille miten toista rakastaa. Silmiin kiinnitän muutenkin ensimmäisenä huomiota.

Kyllähän se melkoinen tragedia on.

Tässäkin ketjussa näyttää jo olevan näitä ""rakastanpieniärintoja""- tyyppejä, jotka eivät ole tajunneet, mitä alkuperäinen tarkoitti.
Pienirintaisuus ja rinnattomuus on ihan eri asia.

Tiedän kaksi tällaista tapausta ja toisen ihan henkilökohtaisesti, enkä missään nimessä voi väittää sen olevan naurun asia.

En ole koskaan nähnyt rinnatonta naista.. Tietenkin on eri asia jos leikkauksella on jouduttu poistamaan. Sellaisia minäkin tunnen henkilökohtaisesti. Aivan ihania ihmisiä jokainen! Kaikki tuntemani ovat toipuneet hyvin ensi järkytyksestään. Rinnat ei ihmistä tee..

Kieltämättä minä, mies haluaisin nähdä sut, Madonna, joskus. Lienee kuitankin mahdotonta. Tai mikä tässä maailmassa tietää! Ehkä joskus törmätään, kukaties

Niin... Teenpä nyt heti selväks että en hae täältä live seuraa... Ettei tule sitten ""pettymyksiä"" niinkuin täällä erään ihanan miehen kans pääsi käymään.. :\

Seurustelin aikoinani tytön kanssa, jolla ei ollut rintoja ollenkaan. Nännit vain kuin pojilla. Hän oli kummiskin mitä hienoin ja herkin ihminen mitä koskaan olin tavannut. Jos asia kummiskin viittaa ihmisiin, joilta on kirurgisen operation takia rinnat poistettu. Niin ei ollut tarkoitus heitä loukata. Suvussamme on naisilta rintasyöpävän takia jouduttu rinta poistamaan, mutta ei se ihmistä miksikään huonmaksi muuta. Muuten pysyn kommentissani.