Rinnoista tihkuu "maitoa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei raskaana

Vieras
Olen lopettanut imetyksen 1,5 vuotta sitten, ja nyt rintojen iho on todella kuiva ja niitä kutiaa aivan tuskaisesti. Pari viikkoa sitten huomasin, että niistä tihkuu nestettä, aivan kuin esimaitoa, sellaista harmaata ihan niin että paitaan tulee pienet läntit.
Ensin luulin vaan että hormoonit hyrähtivät kun ystävä sai lapsen, mutta ei tämä kyllä sitä ole. Muutenkin menkat olleet vähän sekaisin, kaksi kertaa vuoto jatkunut noin viikon päästä kuukautisten päättymisestä. Syön DriFemoden yhdistelmä pillereitä enkä ole raskaana.
Normaaliako?

En osaa muuta sanoa kuin että mulla ei loppunut maidontulo imetyksen loputtua. Ja siitä on jo aikaa 2 vuotta. itsekseen ei vuoda, mutta aina puristamalla saa pari tippaa kerrallaan tulemaan. en ole antanut asian häiritä. mutta ehkä sinuna kokeilisin toisia pillereitä, kyllä niillä pitäisi olla sänänöllinen kierto! gynen puheille vaan ja samalla voit kysäistä maidosta.

Juu, minulla tuo maidon tulo on kyllä lakannut, mutta nyt tosiaan on alkanut taas tihkua. Ehkä pitää kysyä asiasta lääkäriltä kun noista pillereistä tosiaan joudun jokatapauksessa kysymään...

imetin lastamme reilun vuoden. Kun lopetin imetyksen maitoa tuli ja tuli vielä vaikka kuinka kauan. Ja juuri tuollaisia tippoja niinkuin ap kuvaili tuli vielä yli2 vuotta sen jälkeen kun olin imettämisen lopettanut.. Itse en sitä aina huomannut, mutta mies huomautteli asiasta :)

Yhteistyössä