rinnoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissipari

Vieras
voiko pienet rinnat olla mielestänne kauniit? itselläni oli b-kupit mutta raskauksien ja synnytyksien jälkeen nyt on olemattomat aa-kupit.
ottaisin varmaankin hieman lisätäydennystä jos olisi varaa, mutta ku ei ole niin kärsin sitten näistä pussukoista loppu elämän, nyyh...................

Halvimmaksi tulee vaan tykätä niistä. Ja muutenkin, millään leikkauksella ei saa parempaa itsetuntoa. Pienet rinnat on nätit myös. ylipäätään rinnat on nätin. Tai nännit, jos ei ole rintoja.

lisää otettais tännekkin, sama juttu et b-kupit ollu ja nyt on vaan tilat. tai kohta on sillä imetän vielä. rasittaa jo valmiiksi pelkkä ajatus! kesä tulee ja sen myötä itseinho lisääntyy...
Kauneudesta en tiedä mut on ne aikanki paremmat ku oikeen isot roikkurinnat.
Ku sais sen lottovoiton...

voihan sitä aina säästää. mullei oo pienet mutta ne kuitenkin korjautan kun imetys sitten on ohi. mä oon näistä "kärsinyt" siitä asti kun esikoisen sain. nykyään ei mielellään pelkkää kohotusta tehdä,joten implantit laitetaan,vain semmoiset tosi korkea malliset että rinta nousee. riippuen sairaalasta hinnat on 3000-10 000?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni koko ei juurikaan vaikuta kauneuteen vaan rintojen muoto enemmänkin. Toki isorintaisille istuu monet vaatteet paremmin ja miehetkin tykkää... :)

tää on niin tyhmää jokaväliin heittää että miehetkin tykkää.. monet miehet suorastaan rakastaa pieniä ja kimmokkaita rintoja,eikä erikoisemmin pidä jättitisseistä.

Toki isorintaisille istuu monet vaatteet paremmin ja miehetkin tykkää... :)

No ei todellakaan istu vaatteet paremmin jos on isot rinnat ja miehet luulee ainakin kännipäissään, että rintoja saa tuijottaa, kommentoida ja yrittää koittaa. Tosi kivaa joo.

Mä tiedän miehiä, jotka suorastaan rakastaa semmosia pitkämäisiä venyneitä. Ihmiset, jotka ymmärtää elämää, eikä oo sille allergisia, tajuaa, et rinnat näyttää monenlaiselta.

Minulla kans olemattomat rinnat, pelkät nännit oikeastaan.. sitä se imetys teettää (1v 3kk) eipä kehtaa ei paljon kesällä liikkuu missään.... kattovat vielä että 12v tyttö hoitaa pieniä lapsia ...

Mulla on aa-kupin rinnat ja ihan nätit nuo on. Lävistykset niihin otin itseäni piristääkseni mutta lisätäytettä en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin. :)

Ja kummasti tuntuu miehet noistakin tykkäävän. :D

Hei oikeesti nyt!!! Ihan sama minkä kokosta maitorauhasta siellä paidan alla lymyilee!!

Naisellisuus ja hehku lähtee ihmisestä sisältä. Menkääpäs peilin eteen ja sanokaa itsellenne kaikkea ihanaa. Huolehtikaa itsestänne elkääkä murehtiko asioista joilla ei ole merkitystä :) Kaivakaa se alkunaisen voima ja hehku sisältänne, koska siellä se on jossain!

Aurinkoista kevättä kaikille NAISILLE <3

Hei oikeesti nyt!!! Ihan sama minkä kokosta maitorauhasta siellä paidan alla lymyilee!!

Naisellisuus ja hehku lähtee ihmisestä sisältä. Menkääpäs peilin eteen ja sanokaa itsellenne kaikkea ihanaa. Huolehtikaa itsestänne elkääkä murehtiko asioista joilla ei ole merkitystä :) Kaivakaa se alkunaisen voima ja hehku sisältänne, koska siellä se on jossain!

Aurinkoista kevättä kaikille NAISILLE <3

Sä olet erittäin oikeassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Minulla kans olemattomat rinnat, pelkät nännit oikeastaan.. sitä se imetys teettää (1v 3kk) eipä kehtaa ei paljon kesällä liikkuu missään.... kattovat vielä että 12v tyttö hoitaa pieniä lapsia ...

Pyh. Kulje pää pystyssä vaan. Mitä yksistä tisseistä, näytät vaan hoikemmalta, kun ei ole semmoisia siinä tiellä.

Yhteistyössä