rinta implantit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku joka haluaa ne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On niitä ihan suolaliuositäytteisiäkin. Oon ottanu selvää. :whistle:
Ja ne on turvallisemmat.

Vai mitä lie geeliä se oli, en muistakkaan tarkkaan... :ashamed:

Mutta siis joo. Ottaisin, mutten silikooneja. :)

Mä oon kuullut NIIN kamalia tarinoita epäonnistuneista silareista tai siitä, että ne rupee hylkimään omaa kroppaa ja lopputulos on aiempaakin järkyttävämpi, joten en ikinä uskaltaisi ottaa.
Kuvia näkyy myös netissä ennen ja jälkeen kun on laitettu ja otettu pois. HYI yök yök yök ne palas taas mun mieleen...

mä kävin googlettaa nii siinä tuli heti se sivu millä kävin noita hintoja ym. kattoo..
niin siellä oli kyl ihan näpäkän näköset tisut akoilla..ja haluaisin samanlaiset ku mulla nuo ei juuri isot ole,sellaset perhanan läpyskät..mies on kyllä vastaan mutta kyllä sekin varmaan mielissään olis ku akallaan hienot meloonit kaulan alla :)
joku kirjotti et on jossain nähny niit epäonnistuneita kuvia,missä?

mulla on rumat nännipihat.semmoiset isot läpyskät :/ ne haluisin korjata. ja nyt on vaan b kuppi ku ennen imetystä oli d. ja on -10kg lähtenyt kyl alkupainosta. mies tuskaili että miksi laihdutan tisseista...

Miehen exä oli muutama vuosi sitten suurennuttanut rintojaan ja ne mitkä-lie-täytteet on jotenkin alkaneet liikkua sillä seurauksella että rinnat on menny tosi rumiksi ja jossain kohti yläkroppaa on kovia kipuja. Nyt sitten joutuu ottamaan pankkilainaa uuteen leikkaukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja joku joka haluaa ne:
mä kävin googlettaa nii siinä tuli heti se sivu millä kävin noita hintoja ym. kattoo..
niin siellä oli kyl ihan näpäkän näköset tisut akoilla..ja haluaisin samanlaiset ku mulla nuo ei juuri isot ole,sellaset perhanan läpyskät..mies on kyllä vastaan mutta kyllä sekin varmaan mielissään olis ku akallaan hienot meloonit kaulan alla :)
joku kirjotti et on jossain nähny niit epäonnistuneita kuvia,missä?

www.silikonitieto.fi

Yhteistyössä